Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg videre?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Har fået en god ide(synes jeg selv) til en dansk hjemmeside hvor jeg vil tage nogen informationer fra en masse udlanske hjemmesider og samle dem på min. Har søgt lidt og det findes ingen danske sider eller noget der ligner med en oversigt over det emne jeg har i tankerne. 

Men hvordan gør jeg helt nøjagtigt? Hvor skal jeg starte for at finde ud af om det er en god idé? Kan jeg tjene penge på siden hvis det en god idé som folk vil bruge?

På forhånd tak - Håber I har haft en god weekend!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Stanley

Du kan nå rigtigt langt for små penge her, så den bedste måde at finde ud af det på er nok bare at forsøge.

Hvis jeg var dig vil jeg nok starte med at få en til at sætte en simpel Wordpress side op, hvor du så i første omgang ihvertfald, bare tilføjer informationerne fra de udenlandske sider manuelt. Når du har denne første simple udgave, så skal du have fat i nogle fra din målgruppe og spørge dem hvad de synes, på baggrund af det kan du så justerer og udbygge dit site.

Om du kan tjene penge, så er svaret et klokkeklart "måske" Wink - Det kommer jo an på rigtigt mange ting, men jo mere fokuseret på din målgruppe din side er, nu lettere er det at tjene penge. Der er jo altid den gamle traver med reklamer, men det er lidt op af bakke, selv facebook måtte jo kæmpe i mange år før det lykkedes for dem at tjene penge.

En bedre strategi er måske at se om du kan lave noget "up-sell" på siden, f.eks som her på amino hvor du kan købe dig til et Plus medlemsskab, som så giver dig nogle fordele.

Anyway - held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm med få penge vil jeg råde dig til at finde et it geni til at gå i 50-50 samarbejde med, så kan du bruge dine penge på reklame, (du får brug for det)

jeg ved godt at det er at forære halvdelen til en anden men din hjemmeside lyder som om at den skal opdateres meget

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)