Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop, hvordan fungerer forsendelse af pakker?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ved posthuset at man er oprettet på pakkelabels.dk? Skal det stå på pakken eller?

mvh :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du printer lablen ud og klistre på pakken, så scannet de stregkoden. Så kan de se den er betalt. 
De smider bare pakken i de "bure" der er på posthuset. Med mindre du vil have en leveringsattest, så skal du snakke med de søde mennesker ved skrænken.  

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksam:

Hvordan ved posthuset at man er oprettet på pakkelabels.dk? Skal det stå på pakken eller?

mvh :)

Jeg ved ikke helt hvordan det foregår hos pakkelabels, men formentlig på samme måde som hos Pacsoft, som jeg benytter. På de labels som du printer ud, står dit firmanavn, og når de på posthuset scanner den pakke du sender, bliver det gemt i deres system. Een gang hver måned får du så en regning på alle de pakker du har sendt. Som sagt ved jeg ikke om det foregår præcist sådan hos pakkelabels, da jeg benytter Pacsoft,, men det tror jeg.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Eriksam:

Hvordan ved posthuset at man er oprettet på pakkelabels.dk? Skal det stå på pakken eller?

mvh :)

Jeg ved ikke helt hvordan det foregår hos pakkelabels, men formentlig på samme måde som hos Pacsoft, som jeg benytter. På de labels som du printer ud, står dit firmanavn, og når de på posthuset scanner den pakke du sender, bliver det gemt i deres system. Een gang hver måned får du så en regning på alle de pakker du har sendt. Som sagt ved jeg ikke om det foregår præcist sådan hos pakkelabels, da jeg benytter Pacsoft,, men det tror jeg.

- Kim -


Hos Pakkelabels.dk betaler du med kreditkort og så får du din label. Alternativt og nemmere kan man smide penge på sin konto og betale med sin saldo.

Jeg har aldrig indleveret en pakke hvor posthuset/postbutikken har scannet den. Jeg smider for det meste bare pakkerne jeg sender i buret, med mindre at jeg føler for at få en Postkvittering/ Indleveringsattest, for eksempel hvis jeg sender en iPhone. Men heller ikke der scanner de pakken, i alle tilfælde bliver den først scannet i pakkecentret. Medmindre man sender fra Pakkeboksen hvor man selv scanner pakken.

Pakke sendt via posthuset/postbutik.

Pakke sendt vis Pakkeboksen.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så man opretter sig på pakkelabels

Når man har oprettet sig på pakkelabels.dk får man et specielt papir over computer , som man printer ud hver gang man får en ordrer og sætter den på pakken, så den kan scannes i pakkecentret efter man har lagt den i "buret".

Når du Mads skriver at man betaler med kreditkort når man opretter sig på pakkelabels.dk, hvad mener du så med det? Man betaler da først fragt når posthuset har scannet det udprintet papir man har sat på pakken, ikke? 

Mvh Erik.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eriksam:
Okay, så man opretter sig på pakkelabels

Når man har oprettet sig på pakkelabels.dk får man et specielt papir over computer , som man printer ud hver gang man får en ordrer og sætter den på pakken, så den kan scannes i pakkecentret efter man har lagt den i "buret".

Når du Mads skriver at man betaler med kreditkort når man opretter sig på pakkelabels.dk, hvad mener du så med det? Man betaler da først fragt når posthuset har scannet det udprintet papir man har sat på pakken, ikke? 

Mvh Erik.

Du betaler din pakkelabel med det samme når du køber den på pakkelabels.dk (via kort eller saldo) og har så 7 dage til at sende pakken. Du får en PDF fil du printer ud på normalt papir A4 og sætter på pakken, med tape eller en selvklæbende plastiklomme. En anden mulighed, hvis du sender mange pakker er at printe labels på en labelprinter.

Her er er et eksempel på den PDF du får -> label.pdf

Pakkelabels.dk har en FAQ der måske besvarer dine andre spørgsmål.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tusind tak for hjælpen.

mvh. Erik

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jag är en man med danska och franska affären, med kapital på 150 miljoner €. Jag ger korta och långa privata lån från € 500 till € 150.000.000 till någon seriös, pålitlig och ärlig som vill göra ett lån. Min räntan varierar från 3% till 5% per år beroende på det lånade beloppet och varaktighet återvändande av medel som särskilt jag vill inte bryta mot ocker lagen. Du kan betala med max 1 till 25 år beroende på lånebeloppet.
Du måste göra ett lån:
Finansiering Fastigheter Lån
Investeringslån
Auto Loan topplån
personliga lån
Du har fastnat förbjuder banken och du inte har nytta av banker, eller bättre, du har ett projekt och behöver finansiering, dålig kredit eller behöver pengar för att betala räkningar, pengar att investera i affärer.
Vår organisation är inte en bank och vi inte nécessitons många dokument.
Rättvis och ärlig och pålitlig lån. Så om du behöver lån kontakta mig för mer information om mina villkor. Vänligen kontakta mig via e-post: martin.nielsen@outlook.fr

Webbplats: www.facebook.com/pretetfinancerapidoetfiable

Hälsningar
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)