Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google kan slet ikke finde min hjemmeside:(

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Du skal selvfølgelig have sitemap på din side. 

Kan du ikke lige uddybe hvorfor?

Hvis siden er bygget fornuftig op og der er en naturlig linkstruktur skal søgemaskinerne nok finde den.

Hvis det er nødvendigt med et sitemap for at få sitet indekseret, så er der noget helt andet galt ;-)

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Klinisk diætist Maria Felding Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmn.. jeg havde før købt domænet Diætist-Mariafelding, men fik at vide, det skulle skiftes til et kortere uden 'æ'. Og så købte jeg det nye. Kan det være derfor? Jeg har ikke bedt om at det stadig skal stå der, og fjerner det meget gerne, hvis man kan det?

Aner ikke, hvad jeg skal gøre for at optimere hastigheden. Jeg har googlet mig frem til, at det kan være grundet for mange CSS og JS...  Kommer ret meget bag på mig. I kan måske regne ud, jeg ikke har leget med koder (hvilket jeg troede, man skulle for at ændre i CSS ...).

Wow, sig det er løgn! Jeg må vist have fat i hende igen!

 Ok, mere tekst på forsiden - tjek ;)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se du både anvender Yoast Wordpresse SEO pluginn og All in one SEO Pack. Du skal nok kun anvende én af disse da du har rigtig meget dobbeltkode på den måde.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine billeder er en stor synder.

Billedet af dig på forsiden til højre, er en PNG fil der fylder 574,9 KB

Ved at køre den igennem https://tinypng.com/ kan den komme ned på 171,6 KB, altså 70% mindre filstørrelse.

Når det er sagt, så bør du altid anvende JPG som filformat når det er billeder med mange farver som f.eks. fotos, PNG er beregnet til billeder med få antal farver.

Hvis jeg laver dit billede om til JPG fil, og kører den igennem Tinypng også, så kommer den helt ned på 45 KB

Ovenstående er bare for et billede, og du har rigtig mange billeder på din forside :-)

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et sitemap er ikke obligatorisk for at blive indexeret - en side kan sagtens indexeres uden. Det er alligevel en del af søgemaskineoptimering at have et sitemap fordi det gør at Google forstår opbygningen af sitet lettere. Det er iøvrigt ikke kun sitemap-toolet i Google Webmastertools der kan hjælpe med indexering - der findes også andre værktøjer i Google Webmastertools der kan det.

Manglende mellemrum i dit navn er bestemt en fejl - en fejl som din SEO konsulent skulle have rettet. Jeg synes nu også prisen er temmelig dyr for det du har fået. Og det virker jo tydeligt ikke. 

Der mangler meget søgemaskineoptimering på denne side endnu. Som nævnt er hastigheden på sitet bare et af dem. Måske der også skal laves noget 301 viderestilling fra det gamle site til det nye, så du kan få noget af værdien med her og potentielt undgå duplicte content hvis der er noget.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

MariaHa:

Ja, det er det. Hun sagde, hun ville sørge for, at min side blev synlig via søgeord, så jeg ikke behøvede betale for Google Adwords - det var spild af penge, sagde hun. 
Hun har, så vidt jeg har forstået, lavet søgeord og meta descriptions. Og søgeordene er de samme som overskriften på alle mine behandlingssider.  

I øvrigt synes jeg ikke bare hun kan konkludere at Google Adwords er spild af penge. Adwords er bestemt også en vigtig marketings-strategi som kan give et boost i salget. Man bør både have en strategi for søgemaskineoptimering og Google Adwords. Du ville have kommet langt for de 10000 kr. i Google Adwords i stedet.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Vipperød
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Designfirmaet Jerndorff Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Oxkjær: Det er korrekt, at man med fordel kan benytte jpeg til fotos, men at sige, at png-formatet er beregnet til billeder med få farver, er ikke korrekt. Png-formatet understøtter op til 32 bit (24 bit farve + en 8 bit alfakanal til håndtering af transparens). I modsætning til jpeg benytter png en komprimeringsmetode uden informationstab. Resultatet er bedre - men som regel desværre også tungere - billedfiler, hvis man benytter png.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jerndorff:
Png-formatet understøtter op til 32 bit

Det er helt korrekt, men når vi taler billeder til hjemmesider, og det handler om at holde filstørrelsen nede på et absolut minimum, så mener jeg stadigvæk min anbefaling holder :-)

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Klinisk diætist Maria Felding Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tusind tak for alle jeres svar :) Jeg vil se på det hele og få det ordnet i en fart!!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

goole går meget efter links jeg kan kun se 1 links til din side klik tjek her  

der meget der kan gøres laves siden ekstrem god 

skrive presse meddeles ud 

links til andre sider relevante og få links fra dem 

links kataloger lille værdi 

søg på google dine søge ord skriv til alle om de vil linke din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)