Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ærlige webudviklere på Amino?

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena:
Jeg har bedt pænt og mindre pænt flere gange om ftp adgang, han svarer mig ikke.

Har du prøvet at ringe til ham?

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår slet ikke alt den snak om billig versus dyr... En aftale er vel en aftale så er prisen i princippet underordnet.

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ærligt, at du har haft en dårlig oplevelse med to forskellige web udviklere. Personligt har jeg selv fundet og brugt udviklere fra Amino, og mit indtryk er at man kan få en hel del kvalitet for en pris der ikke er at finde mange andre steder på nettet. En måde man kan sortere et eventuelt ved at bruge freelancer, hvor der jo er et rating system, som man kan vælge at bruge eller ej, men det giver i hvert fald et godt overblik over om personen er til at stole på eller ej.

Jeg håber du finder ud af en løsning :-).

Med venlig hilsen

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Finkena:
Jeg har bedt pænt og mindre pænt flere gange om ftp adgang, han svarer mig ikke.

Har du prøvet at ringe til ham?

Telefonen bliver ikke taget..

Finkena

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han har gjort meget for at skjule hans kontaktoplysninger på nettet. Hemmelig adresse, hemmeligt telefonnr, skjult adresse-info på domænenavne etc..

Man kunne blive helt bekymret for der skulle være sket ham noget, og kontakte andre af hans andre kunder og høre om de står i samme situation.

Nogle af disse kan ses på google: https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=%22Design+%26+Development+by:+Bitfork%22

Hende på Bornholm har samme efternavn, så måske hun kan svare på, hvorfor han ikke svarer sin telefon og emails?

---

Men løsningen med backup via Prestashop backend er nok stadig den bedste mulighed.Smile

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dig gerne en gratis ny webshop i løbet af (forhåbentlig) max 2 uger.

Jeg har tilbuddet her http://www.amino.dk/forums/t/246108.aspx

Men kort fortalt, en GRATIS PRESTASHOP

Du skal blot købe nogle addons som jeg vælger, samt alle dem du selv vil smide i oveni, så får du en totalt up pimpet shop.

Hvorfor jeg gør det ? Fordi jeg ville elske lave en shop med diverse addons og se den spille max.

Shoppen er DIN til evigt eje, kvit og frit ; se mere i min tråd.

Du køber selv addons, dvs jeg skal ikke have penge for dem, men du betaler direkte til Presta eller andet firma.

Men ellers pøj pøj med det.

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok en sur situation, og meget forundrende at han ikke svarer på dine henvendelser. Har du forsøgt at få en anden til at kontakte vedkommende? Ved du hvor han bor? Det kan være at han har taget på en jordomrejse og slukket ned for al mobilitet..

Hvor meget har du adgang til fra dit kontrolpanel?

Hvis du har tillid til det, vil jeg gerne prøve at hjælpe dig. Du kan sende en mail til på info -snabela- skipper.fo

Har hjulpet flere der stod i en prekær situation.

mvh

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har alle oplysningerne via min faktura, så han er ikke svær at finde. Det sjove er, at han havde en høj stilling hos en virksomhed her i DK, det tjekkede jeg inden vi startede samarbejdet. Nu er dette ændret kan jeg se (Facebook)

Jeg er blevet kontaktet af en herinde fra, som han har snydt for ca 10.000kr, så jeg er ikke den eneste han tager ved næsen.

Det kunne da godt være man skulle tage fat i nogle af de andre kunder :)

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestamanden:

Jeg giver dig gerne en gratis ny webshop i løbet af (forhåbentlig) max 2 uger.

Jeg har tilbuddet her http://www.amino.dk/forums/t/246108.aspx

Men kort fortalt, en GRATIS PRESTASHOP

Du skal blot købe nogle addons som jeg vælger, samt alle dem du selv vil smide i oveni, så får du en totalt up pimpet shop.

Hvorfor jeg gør det ? Fordi jeg ville elske lave en shop med diverse addons og se den spille max.

Shoppen er DIN til evigt eje, kvit og frit ; se mere i min tråd.

Du køber selv addons, dvs jeg skal ikke have penge for dem, men du betaler direkte til Presta eller andet firma.

Men ellers pøj pøj med det.

Tak for tilbuddet, men har ikke brug for addons til 4000kr :)

Finkena

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)