Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nexø
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Nice solutions Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal til at starte et firma op om en måneds tid.
Og der vil jeg gerne være lidt på forkant med markedsføring, da jeg hører en masse forskellige meninger om hvad der er bedst og hvad man får mest muligt ud af.

Jeg har ikke slået mig ned på nogle markedsføringsstategier endnu, men vil gerne høre hvad i syntes er bedst og hvad man får mest muligt ud af for pengene.

Er det Facebook eller Google? Eller en helt anden mulighed?

Håber at høre en masse gode inputs.

Hilsen Mathias

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias
Tillykke med at du skal starte op.

Det er lidt svært at give dig mere end bare helt generelle råd, uden at kende mere til din kommende virksomhed. Jeg tillader mig derfor at stille lidt spørgsmål:
- Er det en fysisk virksomhed eller en ren webbaseret virksomhed?
- Hvilken branche er det indenfor?
- Er du alene om virksomheden?
- Hvilket markedsføringsbudget har du? Og hvordan er dette fordelt pr. måned/år?
- Handler du med hele Danmark, eller indenfor et geografisk afgrænset område?
- Hvilket område, hvis du er geografisk afgrænset?

Der er sikkert flere relevante spørgsmål jeg har glemt. Men jo mere præcist du kan/vil svare på spørgsmålene, jo mere præcise råd har du chance for at få

Godt Nytår og venlig hilsen
Brian
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mathias

Det er som Brian skriver svært at give dig et generelt råd mht markedsføringsstrategier - her er der ingen one-size-fit's-all løsning.

Jeg vil foreslå at du starter en anden vej fra, nemlig med at finde ud af hvem er dine potentielle kunder er, segmentér dem og find gerne et eller måske to segmenter at starte med. Dernæst bør du overveje hvordan du bedst kommer i kontakt med dem - hvis det f.eks er B2B markedet du vil ind på kunne linkedin annoncer måske være en bedre approach end facebook osv osv.

Overvej også gerne hvordan du ønsker at markedsfører dig og sælge dine produkter, hvis du som jeg f.eks er træt af evindelige opkald fra diverse call centre, så er det nok ikke cold-calling du skal vælge osv. Jeg tror her det er vigtigt at vælge en strategi man har det godt med og som man kan stå indefor.

//Morten 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sekundere de andre: Du er nødt til at fortælle mere om din virksomhed, hvis du vil have brugbare råd.

Du skal hele tiden markedsføre dig der, hvor det aktuelt er bedst. Det er der ikke nogen fast formel for - og det er samtidig grunden til, at du med den helt rigtige markedsføringsstrategi kan få et kæmpe forspring til konkurrenterne.

Fra Nexø
Tilmeldt 30. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Nice solutions Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian. 

Tak for du skriver. 

det er en internet-shop jeg er i gang med at gøre til virkelighed, og ingen salg fysisk. 

Jeg vil sælge de nyeste gadgets indenfor teknologi og design.

jeg har en partner med i det så vi er 2.

Budgettet er ikke lagt fast på noget endnu, da det er en lille virksomhed har vi vores egne tjente penge at gøre godt med pt. men omkring 2-4000 om måneden i starten, og vil så håbe og tro på det tal kan komme højere op med tiden som det går.

Vi vil kun sælge til danske kunder.

 - Men hvis du kan hjælpe mere konkret med hvordan jeg skal starte min markedsføring og hvor jeg får mest ud af det (som jeg skrev ^ så er det ikke de største beløb vi roder rundt med i starten) så må du meget gerne :-)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)