Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website for KØBERSMÆGLER.DK - Hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Købersmægler Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg søger lidt feedback på vores nyligt reviderede website: http://koebersmaegler.dk 

Både ris og ros, frit fra leveren. Vi prøver at optimere siden til SEO, det kan også være I har kommentarer til det. 

Jeg overvejer at lave en chatfunktion, da folk så har mulighed for instant feedback på spørgsmål etc. Har I erfaringer med det? Det betyder jo, at man skal være klar til at chatte anytime, for at det fungerer ordentligt og det kan godt være en stor mundfuld. Kan man få et plugin til wordpress som har en app til iphone, som man kan chatte igennem? Det kunne være smart. 

Håber der er nogle der har tid og lyst ...

Mange hilsner

KØBERSMÆGLER.DK 

http://koebersmaegler.dk 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa!

Et par ting som jeg tænkte over da jeg besøgte jeres side:

- Personligt havde jeg valgt at fjerne headeren med "Købermægler" teksten - når det både står i logo + teksten nedenunder, synes jeg lidt den optager vigtig plads på forsiden:

  

- Jeres 4 cirkler i toppen ser rigtig godt ud, og fortæller kort og præcist om fordelene ved en købermægler - det ser super ud. Jeg ville dog måske skrive blot en anelse mere i overskriften, ex:  "Få et trygt boligkøb med købermægler.dk" 

- Samtidig syntes jeg der er en del elementer på forsiden: ex. har i 3 steder med "kontakt os", "send en mail" o.lign - der ville jeg måske have valgt at have èn "knap", som man så gjorde ekstra tydelig (ex. ved at bruge den orange farve for at tydeliggøre den). 

- "Ydelser" og "Priser", ser ud til at være meget lig hinanden - "Priser" siden har blot lidt mindre tekst, men er samtidig også mere overskuelig sat op. 

- I skriver "…Til gengæld forventer vi, at du vælger os som købermægler, hvis du finder den rette bolig". Personligt ville jeg vælge en anden formulering her, ex. "Vi håber selvfølgelig, at vi kan fortsætte samarbejdet, når drømmeboligen så er fundet". Ordet "forventer" tror jeg kan give en træls fornemmelse af at følge sig bundet. 

Ellers er det overordnet en pæn og fin side. Rigtig godt at i både har billeder, navne, fuld info mm. med - det giver mere gennemskuelighed. Og fedt logo!

Held og lykke med det hele - og godt nytår!

mvh Uffe

Fra Gentofte
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Købersmægler Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe! Tak for feedback. Det er rigtig godt med noget konstruktivt fra øjne, der ikke har siddet og stirret på det mens det er blevet opbygget. Så kan man godt blive blind for nogle ting. Jeg synes det er super fedt, at du har været så grundig og rent faktisk givet dig tid til at gå sitet igennem. Det sætter jeg stor pris på. Tak for det!

Mvh
KØBERSMÆGLER.DK
http://koebersmaegler.dk

 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart

På forsiden er det svært at læse teksten "Kontakt os, hvis du er på udkig efter en ny bolig!" - da den er grå på orange. Hvid ville måske være bedre, som du også gør andre steder på siden.
Samtidig sidder kontakt-os knappen langt ude til højre - så jeg orker næsten ikke flytte musen helt der ud ;-)

Ordet "Købersmægler" eller "købermægler" står utroligt mange steder. Hvor mange gange kan du selv tælle det her:

Jeg håber du kan bruge det til noget fornuftigt.

VH Jonathan

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan.

Skal Købermægler ikke indgå mange gang i teksten, hvis man gerne vil ranke i Google index for dette ord?

Fra Gentofte
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Købersmægler Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Tak for input! Det sætter vi pris på. 

Jeg er klar over at ordet købermægler bliver nævnt mange gange, men det er også vigtigt for os, at forsøge, at slå det fast, da det fortsat er et meget ukendt begreb. Måske er det i overkanten i indledningen på forsiden, det kan godt være du har en pointe der :-)

Jeg tror vi vil forsøge at ændre farven, som du nævner på call to action blokken. Den er netop lavet orange for at den skulle være mere iøjenfaldende, men hvis man har svært ved at læse budskabet, så skal det genovervejes. 

Hvad med menustrukturen? Var det nemt for dig at finde rundt? Vi er så småt ved at lægge undermenuer ind, det har der ikke været tidligere, se mouse over på punktet "Om os" fra forsiden http://koebersmaegler.dk 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Menu-strukturen fungerer fint. 
Dropdown-menuer er jeg ikke fan af - faktisk så bliver jeg ofte træt af sider med dropdown. De driller ofte.

Store lækre visuelle menuer med kliks som fx. på lasertryk.dk er rigtig gode og brugervenlige.

Vh Jonathan 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

SelvEstate SelvSalg:

Skal Købermægler ikke indgå mange gang i teksten, hvis man gerne vil ranke i Google index for dette ord?

Jeg er ikke SEO ekspert, det kan nogen andre helt sikkert svare på.
Jeg forholder mig til brugervenlighed - og at indholdet giver mening for rigtige mennesker - ikke for søgemaskiner
I virkeligheden tror jeg også en mere brugervenlig side med unikt velskrevet indhold har bedre potentiale for at rangerer højt - end sider fyldt med de samme søgeord i mange sætninger.
VH Jonathan
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)