Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spring (ikke brugte) fakturanumre

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
revisor har jo ret i at man skal forklare hullet - skat kan jo heller ikke kræve man tryller hvis der er en teknisk fejl, men det lyder nu ikke godt hvis BB kan hoppe 100 pladser i fakturering uden at advare - stadigt må en god forklaring sikkert dække (og datomæssigt vil det jo kunne understøttes)

Den med at revisoren kender nogen der skaber huller for at se ud som om de har flere fakturaer end de har ville jeg som revisor nok være ret forsigtig med - det ville ikke se godt ud hvis netop BB kunder var sådan nogle med huller i fakturerings serier :)
Gentagne huller vil jo skabe spørgsmål til om der blev betalt under bordet, snydt med moms og hvad ved jeg
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  Tasteriet ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke unormalt at lave nogle spring, hvis man f.eks. har en stor kunde, som de fleste fakturaer går til. På den måde kan man "narre" kunden til at tro, at han ikke har så stor indflydelse på ens virksomhed, som han rent faktisk har.

Hvis kunden ud fra fakturarækkefølgen kan se, at de er modtagere af næsten alle fakturaerne, så går der nok ikke lang tid, før de vil begynde at presse lidt på priser, betalingsbetingelser etc.

Man skal dog naturligvis altid kunne dokumentere og retfærdiggøre over for SKAT, hvad grunden er til, at der er spring i rækkefølgen.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)