Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sletning af Facebook side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg skal ha' lavet en Facebook side til min webshop og har oprettet en Facebook side som virksomhed, men kan se, at man skal betale 5 doller for et bestemt antal likes. Det var ikke lige planen. Så nu vil jeg gerne slette siden. - Men hvordan gør man lige det?

Og er det ikke muligt at oprette en side på Facebook, bare som en "privat" side, men som handler om ens webshop.

Håber der er en venlig sjæl, som kan hjælpe. Wink

Mvh Gitte

Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte:

Jeg skal ha' lavet en Facebook side til min webshop og har oprettet en Facebook side som virksomhed, men kan se, at man skal betale 5 doller for et bestemt antal likes.

Hej Gitte

Det er ikke et krav, at du betaler de 5$. Det er 100% gratis, med mindre du promovere siden.

Hilsen Mig

Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor slette siden når du allerede har oprettet den?

Og du må ved en fejl være kommet omkring betalingsmetoder, da det er gratis at have en facebook side.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte:
an skal betale 5 doller for et bestemt antal likes

Det lyder som om du er stødt på "boost"-funktionen i facebook. Du skal ikke betale for at få likes, dem får du ganske gratis hvis folk har lyst til at trykke på "like"-knappen. "Boost" er udelukkende for at du kan reklamere lidt ekstra for din facebook-side eller hjemmeside på facebook.

Så det kan såmænd være ganske gratis at have facebook side.

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for svar. Bare nervøs for, at der bliver trukket på min konto, for FB havde mine kortoplysninger på forhånd. Men kan man så dele opslag med venner, hvor man f.eks. reklamere for et produkt. Måske laver en konkurrence? UDEN at betale for det?

Mvh Gitte

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar... :-) Hvis man oprettet en FB side som virksomhed, tror jeg man skal passe på med hvad man gør, ellers er jeg bange for, at man kommer til at betale...

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Eurospar F Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens, men opslaget kommer ikke særligt langt omkring, hvis jeg husker ret er det mellem 4 og 7% af dine lirkes der ser opslaget, hvis ikke du booster. det øger godt nok rækkevidden, når andre facebook brugere liker og deler, men det er blevet meget sværere inden for det sidste års tid. Held og lykke med din shop

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok og tak for svar :-) Så jeg skal bare lade være med at reklamere for siden. Ved ikke om du ser de andre svar jeg har skrevet? Men er det at booste sin side, hvis man skriver om et produkt og deler det med dem som synes om siden og er venner med siden? Og kan man lave en konkurrence om et produkt uden at skulle betale. Eller er det at booste?

Mvh Gitte

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Eurospar F Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt skrive, dele og like, ligesom du godt kan lave konkurrencer, det er først når du trykker på boost, det kan koste penge. Du kan roligt trykke på knappen uden der ske noget, her kommer du indtil nogle muligheder for at bestemme hvem der skal modtage dit opslag. Jeg har selv haft en side i godt to år, og det er først idag jeg har prøvet at boost et opslag, det er meget nemt, men ikke noget man sådan lige kommer til ved en fejl, standard er vist til 30 kr, så mon ikke man kommer over det vist det skulle ske.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)