Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 13 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at se at i har interesse. Vi har allerede fået en masse tilmeldinger. Vi håber i kan lide vores service :)

Mvh

Mark

RatePanel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ratepanel.dk 

Har ikke andet at sige end super flot side.

Held og lykke :)  

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 13:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert koncept! Der er helt sikkert plads til konkurrence på markedet og I starter godt ud fra start. Som digital designer, så er der selvfølgelig nogle ting at pege på iht. designet, men hjemmesiden er ganske flot og har hurtig responstid. Held og lykke :)

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasLeopold  

Mange tak!

Klaus Fejer

Det er vi glade for at høre. Vi kommer også til at ændre og forbedre, hele vejen igennem. Det er der ingen tvivl om. Men vi er super glade for at se, at så mange er begyndt at tage vores service i brug.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 14:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg overvejer at støtte jer kun fordi jeg hader Trustpilot :)
Dejligt at se at I arbejder hårdt derinde, sidst jeg besøgte jeres site var det kun dem som betalte man kunne rate, nu er det alle internet sider, ser det ud til. Spændende projekt som I nok skal få succes med hvis Trustpilot forsætter som de gør og hvis I selvfølgelig ikke bruger de samme mafia metoder! Jeg er derfor interesseret i at høre om hvad man må når man ikke betaler abonnement og hvad man må når man betaler? Sender I også advokater efter folk som bruger jeres navn og logo på deres hjemmeside selvom de ikke betaler eller giver I bare nogle ekstra services til dem som betaler for at bruge jeres system?

Med venlig hilsen
Patrick Kronholm

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Det håber vi bestemt du vælger at gøre.

Vi forsøger at give alle vores kunder en oplevelse, som de gerne vil betale for, og på den måde vil vi skabe et godt omdømme. Det tror vi på, er en langt bedre forretnings model, som gør både os og vores kunder tilfredse. Og det er klart den model vi fortrækker :-)

Mvh

Mark Thorsen

RatePanel.dk

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ser meget gerne, at jer der har benyttede vores service kommer med noget feedback, så vi kan blive endnu bedre til det vi gør. Så en masse ris/ ros ville være rigtig fint :-)

Mvh

Mark

RatePanel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår stadigvæk ik, hvorfor det skal være så kompliceret at tilmelde et firma til jeres database. Det burde være i jeres egen interesse, at så mange firmaer som muligt var listet...

Derudover synes jeg, at det er meget svært at se, hvordan og hvorledes i differentiere jer fra Trustpilot. Ingen shops kan bede kunderne om at anmelde dem 2 eller flere steder, og derfor vil de typisk gå til den udbyder, som de mener er bedst for deres virksomhed. Her er det, at I bør adskille jer på et eller flere punkter fra Trustpilot, da de pt har navnet, og dermed er svære at slå på selve den basale service...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg forstår stadigvæk ik, hvorfor det skal være så kompliceret at tilmelde et firma til jeres database. Det burde være i jeres egen interesse, at så mange firmaer som muligt var listet...

Derudover synes jeg, at det er meget svært at se, hvordan og hvorledes i differentiere jer fra Trustpilot. Ingen shops kan bede kunderne om at anmelde dem 2 eller flere steder, og derfor vil de typisk gå til den udbyder, som de mener er bedst for deres virksomhed. Her er det, at I bør adskille jer på et eller flere punkter fra Trustpilot, da de pt har navnet, og dermed er svære at slå på selve den basale service...

Hej Fashion-Seller

Tak for dit svar.

Har du set vores virksomheds side? Der kan man registrere sin virksomhed på cirka 15-30 sekunder, så det er blevet meget lettere end før, hvor det var noget bøvlet :)

Kort sagt, så differentiere vi os mest på prisen som det ser ud lige p.t. Men udvikler konstant services som yderligere, skal gøre en forskel, så folk vælger os frem for konkurrenten. 

Mange tak for feedback.

Mvh

Mark

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RatePanel.dk:

Har du set vores virksomheds side? Der kan man registrere sin virksomhed på cirka 15-30 sekunder, så det er blevet meget lettere end før, hvor det var noget bøvlet :)

Kort sagt, så differentiere vi os mest på prisen som det ser ud lige p.t. Men udvikler konstant services som yderligere, skal gøre en forskel, så folk vælger os frem for konkurrenten. 

Hvis jeg nu kender 5 shops, som jeg gerne vil anmelde, så er virksomhedssiden vel irrelevant? Det er her, at jeg mener, at det er for besværligt. Der burde være en knap, hvor man bare trykkede opret, og så kunne i selv fixe resten, når man har søgt efter et firma, som ikke er i databasen. Det har Trustpilot f.eks...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 13 ud af 15 (142 indlæg)