Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 14 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

RatePanel.dk:
Kort sagt, så differentiere vi os mest på prisen som det ser ud lige p.t.

DET er i hvert fald rigtigt, i er p.t. 99,- kr. dyrere end dem om måneden.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Så misforstod jeg dig. Lige nu skal man blot skrive den hjemmeside ind, som man gerne vil anmelde. Så kan man anmdelde den. For ja, det skal være så nemt og lige til som overhoved muligt.

Mvh

Mark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I overvejet også at tilføje Google+ integration?

Selve det sociale medie Google+ er ikke så udbredt i Danmark, men de fleste har en Google profil i forbindelse med Gmail og lignende Google services.

Held og lykke med sitet!

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Det kunne godt være interessant for os, på et tidspunkt. Den er god at have på to do listen :) Tak for feedback, og mange tak!

Mvh

Mark

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

RatePanel.dk:

Kort sagt, så differentiere vi os mest på prisen som det ser ud lige p.t. Men udvikler konstant services som yderligere, skal gøre en forskel, så folk vælger os frem for konkurrenten. 

Hvis jeg skal komme med en kommentar/et godt råd: Så undlad at komme med alle de tomme floskler som f.eks. "vi udvikler konstant" , hvilket er så gennemskueligt tom snak, der efterhånden fylder alt for mange upcoming hjemmesider.

Hvad udvikler I på for øjeblikket?

Der må jo ligge en masse i pipeline - at dømme efter jeres udsagn.

Vær hellere åben og reel omkring jeres forretning, hvor små I er endnu, og trænger til opbakning, som en spirende græsrod(bevægelse)

Som andre allerede har sagt, ville jeg ha' ladet servicen være gratis indtil der var en stor database....
Eller køre med en gratis og en proversion.......

Og hvorfor spiller i hele tiden på "konkurrent til Trustpilot" - hvorfor ikke bruge jeres egne services som  markedsføringsmiddel, istedet for at lukrere på en direkte konkurrents varemærke (deres navn). Hvilket iøvrigt ikke er tilladt ifølge markedsføringsloven.

Jeg tror desværre ikke at I får en rentabel virksomhed, på grund af de ovennævnte manglende områder, men så er det da afprøvet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jan Deleuran:

RatePanel.dk:

Kort sagt, så differentiere vi os mest på prisen som det ser ud lige p.t. Men udvikler konstant services som yderligere, skal gøre en forskel, så folk vælger os frem for konkurrenten. 

Hvis jeg skal komme med en kommentar/et godt råd: Så undlad at komme med alle de tomme floskler som f.eks. "vi udvikler konstant" , hvilket er så gennemskueligt tom snak, der efterhånden fylder alt for mange upcoming hjemmesider.

Hvad udvikler I på for øjeblikket?

Der må jo ligge en masse i pipeline - at dømme efter jeres udsagn.

Vær hellere åben og reel omkring jeres forretning, hvor små I er endnu, og trænger til opbakning, som en spirende græsrod(bevægelse)

Som andre allerede har sagt, ville jeg ha' ladet servicen være gratis indtil der var en stor database....
Eller køre med en gratis og en proversion.......

Og hvorfor spiller i hele tiden på "konkurrent til Trustpilot" - hvorfor ikke bruge jeres egne services som  markedsføringsmiddel, istedet for at lukrere på en direkte konkurrents varemærke (deres navn). Hvilket iøvrigt ikke er tilladt ifølge markedsføringsloven.

Jeg tror desværre ikke at I får en rentabel virksomhed, på grund af de ovennævnte manglende områder, men så er det da afprøvet.

Mange små virksomhedsejere føler sig af forskellige årsager "trådt over tæerne" af TrustPilot.
At de skriver at de er konkurrenter til TrustPilot appellerer i mere eller mindre grad direkte til disse virksomhedsejere.

Jeg er enig i, at det formentlig ville have været en bedre idé at lade servicen være gratis i opstartsperioden.
Servicen er netop en database af anmeldelser. At tage penge for at bygge databasen op når den pt. er tæt på at være ikke-eksisterende kan virke en smule ugennemtænkt.

Dog er det meget overfladisk, at vurdere at virksomheden aldrig får success af de årsager du nævner.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes i ikke selv, at det er en smule grotesk, at i sletter dårlige anmeldelser af jer selv?

Det betyder da i hvert fald, at de anmeldelser der ligger hos jer ikke er noget værd.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver spændende at se hvordan det går.. Jeg er fan af der kommer lidt konkurrence til TP

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 21. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs lige på retningslinjerne engang - du skal have købt en vare eller en ydelse ved virksomheden for, at skrive en gyldig anmeldelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er efterhånden flere på vej.

Se f.eks http://udtal.dk/ og http://confidoo.dk/.

Side 14 ud af 15 (142 indlæg)