Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til spørgeskemaundersøgelse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

I forbindelse med et projekt, håber jeg at I vil hjælpe mig med denne undersøgelse vedrørende jeres præferencer når I køber fisk. Det tager kun 5 minutter. Med resultatet af undersøgelsen vil vi kunne tilpasse og forbedre de muligheder der er, for at købe og anvende fisk og fiskeprodukter i fremtiden. Jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp!! 
På forhånd tak

Linket til spørgskemaet: https://da.surveymonkey.com/s/sundfisk


Ha' en god dag

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Linket henviser til Facebook! Er det meningen?

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du så lave et nyt opslag for ikke at misse nogen? Jeg har udfyldt det og har nogle kommentarer, som jeg har sendt i pb.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

sådan :) 

Tøj til mænd - Bruuns Bazaar & John Henric

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svaret nu - Der er dog ikke nogen "Afslut".. Den kører bare videre til den første side?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Ja jeg var i gang med at lave visse ændringer og glemte med at lukke for den imens, så du var nok i gang med at besvare den imens jeg var i gang med det.. tak for det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

fernandoqg:

Kære Alle,

I forbindelse med et projekt, håber jeg at I vil hjælpe mig med denne undersøgelse vedrørende jeres præferencer når I køber fisk. Det tager kun 5 minutter. Med resultatet af undersøgelsen vil vi kunne tilpasse og forbedre de muligheder der er, for at købe og anvende fisk og fiskeprodukter i fremtiden. Jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp!! 
På forhånd tak

Linket til spørgskemaet: https://da.surveymonkey.com/s/sundfisk


Ha' en god dag

Jeg har ikke kunnet færdiggøre din spørgeskemaundersøgelse, da du har spørgsmål som modsiger hinanden. På et slide skal jeg angive hvor jeg køber fisk, hvor jeg personligt ikke køber fisk hos en fiskehandler, men i næste slide, skal jeg svare på spørgsmål til netop køb hos fiskehandler og sammenligne det med et supermarked. Det er mig ganske enkelt ikke muligt, at tage stilling til dette og du vil få misvisende svar - jeg ville udarbejde en ny undersøgelse, hvis jeg var dig.

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input.

Ja det er rigtigt at hvis du svarer at du køber fisk i supermarkedet, kommer du til en ny side hvor du skal svarer hvorfor det er at du ikke køber fisk i fiskehandleren? Eller hvad det er der ikke fungerer godt hos en fiskehandler siden at du vælger supermarkedet. Jeg har survey nok, til at vide hvorfor forbrugeren vælger supermarkedet, så derfor er det vigtigt for mig at vide hvad det fungerer godt og ikke godt hos fiskehandleren og biler. Derfor har jeg fravalgt at spørge dig om supermarkedet i og med at 80% af befolkning handler i supermarkedet, så fik jeg en misvisende resultat omkring netop fiskebiler og fiskehandler hvis de fleste svarer supermarkedet.

Tak for inputet.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Done :)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)