Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger folk til et fælles eventyr

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en pointe Jonas., jeg vil gerne og ligger kræfter i det her projekt, jeg har ideen, er kreativ og innovativ, jeg kan få ting ud af ingenting. Jeg mener der må være nogen i det danske land som har kompetencerne til det tekniske, som måske ikke lige har ideen osv, her giver jeg en mulighed for at folde sig ud med det som man er god til, men måske ikke har haft muligheden for. "For mange om budet" det her er en mulighed for at gøre som de tidlige pionere inde for it. Jeg skaber nye begreber og handle mønstre med mit projekt, og der må være nogen som vil med på den vogn, folk er for opsat på den direkte belønning, og dem har jeg ikke brug for, ved godt det lyder skørt det jeg siger, men det bare indtil man kan se pointen så det genialt ;)

Vis det ikke lykkes med at kunne overbevise, må jeg ty til investere.

Findes der ikke ildsjæle mere i Danmark?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik:
Jeg mener der må være nogen i det danske land som har kompetencerne til det tekniske, som måske ikke lige har ideen osv, her giver jeg en mulighed for at folde sig ud med det som man er god til, men måske ikke har haft muligheden for.

Der er rigtigt mange der har de kompentencer som du efterlyser, men enten sidder de med gode opgaver eller i gode job som de ikke vil droppe pga. en måske god ide.

Henrik:
folk er for opsat på den direkte belønning

Nej det er de ikke. De er opsat på at kunne betale husleje, få mad på bordet og ikke sidde nøgne foran skærmen fordi deres tøj er gået istykker.

Henrik:
Vis det ikke lykkes med at kunne overbevise, må jeg ty til investere.

Hvis du allerede har overvejet investering så syntes jeg at du skal gøre det istedet. Du får stadig fat i nogle ildsjæle som går ind i projektet med hud og hår men du kan også få fat i de gode folk og ikke bare nogel som måske skal bruge et projekt på CV'et.

Henrik:
Findes der ikke ildsjæle mere i Danmark?

Jo vi findes skam.... men vi har opdaget at det koster penge at leve :)

Fra Århus
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels fine pointer:) og tak for alle svarende.

Jeg kan faktisk ikke uddybe det mere på nuværende tidspunkt, end hvad jeg allerede har gjort, Magnus.

Prøver igen

1. Sørge for at folk finder det interesant at færdes på min platform, sørge for at de har en masse at give sig til.

2. sørge for konstant at tilføje nye muligheder så det ikke bliver ked at færdes på siden, ligesom facebook.

3 udnytte at der findes forskellige segmentet i samfundet, tilpasse fladen til netop disse grupper. Og meget meget mere.

Har lavet back Ground, har det meste på plads, mener selv plus mange adspurgte om projektet holder, og det gør det, er selfølgelig frisk på ideer, men lige nu er der ikke brug for inputs som sådan,

Jeg skrev herinde for at høre til råds for hvor man kunne henvende sig i forhold til hjælp med opsætning, og det har jeg så fået besvaret med, at de findes men vil have kasse:( syns ikke det er instillingen for kampen om det gode liv. Jeg må søge alternativ måder, uni kunne være et sted. Mange tak for de gode henvendelser.
Vi ses på nettet :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)