Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger folk til et fælles eventyr

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.
Jeg springer hurtigt ud i efterspørgselen, jeg ved ikke om det er den rigtige kategori.
Jeg har et koncept, som min vil kunne få 50-100.000 besøgende om dagen, og vis det bliver markedsføret på den rigtige måde kan det blive rigtigt rigtigt stort.
Nu kommer det svære, hvordan kan jeg finde nogle it programøre, grafisk designer, som er med på, at arbejde gratis i første omgang jeg tænker, at der stadig er folk med et indre eventyr i maven.
Håber i kan hjælpe for, det her bliver STORT :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Du er velkommen til at kontakte mig. Det kan være, at jeg kan hjælpe dig i gang med en proof-of-concept.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

mange tak for din henvendelse. jeg mangler som sagt en webdesigneer og IT programøre, jeg ved ikke rigtig hvordan og hvor jeg skal finde disse personer, og slet ikke når det skal skal gøres gratis mod betaling når det bliver en succes, mon du kan hjælpe mig, er "ny" i faget her og ved ikke hvor jeg skal starte desværre, har jo mit koncept som skal føres ud i livet men hvor skal man starte.

 ganske kort går mit koncept ud på, at sørge for en masse traffik på min platform igennem en masse gratis ydelser.

Vh Henrik 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik:
det her bliver STORT

Hvis jeg fik 5 øre for hver gang jeg hørte det så kunne jeg idag trække mig tilbage.

Jeg har respekt for at du har en ide som du vil føre ud i livet, men lige nu er det bare en ide. Det kræver meget overtalelse for at få andre til at arbejde gratis for DIN ide.

Istedet for at fokusere på 50-100.000 besøgende om dagen (hvilket er meget for et nystartet projekt) så fokuser hellere på at få grunddelen i din ide op at køre. Hvis du slår for store brød op, så fiser dampen ud af dem hurtigt (been there - done that).

Hvis du skal bruge 2 mand (en programmør og en grafiker) er du så villig til at give 66% af dit projekt til dem?

Fra Århus
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Ja det har du sikkert hørt før, og tilmed har jeg, men mit projekt tager udgangspunkt i at samle internettet, som jeg ser det er nettet en masse løse tråde som på ingen måde hænger sammen, det er et uoverskueligt sted og der er mere eller mindre  monopol på de største sites, det vil jeg ændre ved at man starter nettet op på min brugerflade, og virkemidlerne kan jeg selvfølgelig ikke svare på her på tråden. men et ordsprog siger jo alt gratis er godt.;)

grundlaget er der til at starte mediet, ved godt at det vil tage et stykke tid med at få bragt fænomenet ud i den globale verden, så derfor er dk hovedfokus, og heldigvis for det, for vi er det førende land i betalte ydelser på nettet. måske kan det skabe en ny form for økonomi

sådan som jeg ser det, er det et koncept som ingen har tænkt på før, det revolutionerende og skabende, det har så stort et potentiale at det VIL blive STORT.

nej jeg vil da selvfølgelig ikke give 33 pr mand, 2-3 % pr mand, som jeg skriver i overskrift folk søges til eventyr, og det i sig selv bliver man enten rig af, eller rigere til næste nye projekt

vi skal bruge gamle metoder og moderniser vores opfattelse af hvordan man bruger det private og offentlige rum økonomisk.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg håber da at du får dit projekt i luften og at du får success med det.

Men forventer du at nogle vil arbejde gratis så skal du af med mere end 2-3% eller også skal der være nogle penge inde over. Hvor lang tidshorisont har du til projektet? Hvor meget tid forventer du at man lægger i det? Jeg spørger af interesse (ikke fordi jeg selv vil lægge billet ind på det) fordi jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor man tror at programmører og grafikere arbejder gratis :D

Nu har jeg et andet projekt i tankerne hvor folk netop arbejdede gratis, men der boede de også på stedet og fik mad der (de boede bla. på en skole m.m.) - og der var ejerne inde og sørge for at folk havde hvad de skulle bruge.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det måske for lidt, men det er ikke det som skal afgøre om man kan få hjælp.

jeg er på babyben stadie lige nu, har lavet undersøgelser og ført statistikker, er igang med at lave konstruktion af brugerplatformen, kan bare ikke ikke selv lave det rent teknisk. vil gerne igang hurtigst muligt med at søge folk, jeg forventer at folk ligger den energi i det som de mener de kan give projektet.

jeg vil selv arbejde gratis hvis jeg kan se et potentiale i et projekt og kan se det bliver en succes, er det ikke det folk gør når man starter nyt op, vis man siger ja har man jo også et ben inde i virksomheden, og kan få lov til at være med til noget nyt, istedet for at være med til noget som allerede findes, det kedeligt og ikke spor opfindsomt eller kreativt,  så ens egen arrangement kan jo afgøre ens drømme om det gode liv, det er jo det det handler om ikke?.

jeg syns det er fedt koncept du har gang i, kunne også være en mulighed men skal lige have noget kapital til det stunt :)

ved du hvor man kan henvende sig, ifh til arbejdskraft?

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne hører lidt op projektet :) kimgaba@gmail.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik:
sådan som jeg ser det, er det et koncept som ingen har tænkt på før, det revolutionerende og skabende, det har så stort et potentiale at det VIL blive STORT.

Hvis du er så indædt sikker på, at det bliver en succes, så tager du et lån i alt du ejer, og hyrer nogen til at gøre det ordentlig første gang. Folk arbejder ikke til få procenter af et måske. Det eneste der er garanteret her i livet, er døden. Det er en dum cliché, men det ændrer ikke på at det er rigtig nok.

Hvis du vil have folk til at ofre noget på det, skal du også selv kaste noget i puljen. Selve idéen er ikke nok.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Internettet er, synes jeg i hvert fald, ikke bare løse ender. Google og andre søgemaskiner, er jo sådan set store samlingssteder og opslagsværk for hjemmesider. Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvad din idé går ud på, så det er lidt svært, at kommentere yderligere på det.

Men hvis du vil have succes, tror jeg på, at du skal være mere åben. Jeg sidder og bruger tid på, at svare på dit indlæg lige nu - hvis du havde forklaret din idé, kunne jeg måske komme med behjælpelige indput, der kunne styrke ideen.

Så find en måde, at styrke idéen økonomisk på og fortæl alle relevante personer, om din idé. Folk har for travlt med deres egne projekter, så der er ikke nogen der stjæler den fra dig.

Held og lykke med det, håber det lykkedes for dig :-)
Magnus

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)