Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på en ny webshop, der har været oppe at kører i 2-3 uger efterhånden. Den har allerede genereret en del salg, men jeg vil naturligvis gerne fortsætte med at optimere siden, så den bliver så tæt på perfekt som overhovedet muligt!
En ting som jeg sprang mig i hovedet, var logoet. For mig virker det useriøst, og ikke særlig gennemtænkt. Altså, det må jeg bare sige. Jeg bryder mig på ingen måde om logoet.
Teksten, 'Vi har ALTID Fri Fragt', irriterer mig. Den står måske et dumt sted og burde måske være et ikon i stedet for?
Som det allerede er blevet nævnt i tråden, bør du få udarbejdet et logo af højere kvalitet, som står i mål med resten af din webshop. Måske et logo med som indikere noget med nogle møbler under et tag, der symbolisere et hus?
Endvidere synes jeg du skal flytte logoet til venstre, og erstattet det med “fri fragt“ teksten. I min optik bør logoet står før i læseretning, end denne fri fragt tekst.
Umiddelbart en rigtig fin side. Kan godt lide de hvide/røde farver og forsiden fanger hurtigt med dine gode billeder.
Er I ikke på Facebook? Synes ikke lige at kunne se det. Føler lidt jeg mangler nogle udtalelser/anmeldelser fra dine kunder på forsiden.
Der hvor jeg vil falde helt fra er, betalingen. Kan virkelig ikke lide, når man skal betale på en ekstern side. Fik også en timeout, da jeg skulle loade betalingsiden.
Jeg har aftale med Nets og Teller og benytter Quickpay - ved du om man kan gøre sådan, at den åbner et overlay-vindue i stedet for det, den gør nu? :-)