Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst til at hjælpe os? Vi kvitterer med rabatkode :-)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kjær:
Hvornår oplever du, at billederne ikke følger med? På hvilke enheder, browsers mv? :-)

Min skærm er 1920x1080. Når jeg halvere borwseren, forsvinder billedet. Jeg kan se at når browseren (yderkant til yderkant) er 1196 px, er billedet der. Alt under det, og billedet forsvinder. Jeg bruger Chrome. Og det er på en ganske almindelig pc med W7.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Mit forrige indlæg var nu blot for at skitsere situationen, men jeg er enig i, at virksomhedsaftaler ikke er relevant for kunden, og at der ikke skal være tale om et gebyr - det er nu også rettet ;-)

Men jeg er enig i det du nævner, og ja - returneringspolitik kan være en jungle at bevæge sig ud i. Men jeg siger tusind tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Hmm.. Mærkeligt. Vi sidder netop nu med samme opløsning og vi bruger også Chrome.

Er det muligt at du kan smide et screenshot op? Det ville være en stor hjælp for os :-)

På forhånd tak, og tak for din tid :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det en fin side designmessigt men har lige 2 forslag..

Bredden på siden er for lang synes jeg.. Jeg skal faktisk scrolle til højre for at få alt med. Sidder med en macbook pro 13"

Derudover synes jeg i kunne gøre noget ved topbanneret. Du kan se mit forslag herunder.

Sådan ser det ud, meget højt, synes du ku gøre det sådan her i stedet. (rukke fb og mail logo op)

Ellers synes jeg det en fed og simpel side :) Held og lykke med det, og skriv lige når i er igang :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tolga,

Tak for din feedback og endnu større tak for dit forslag!

Vi har netop nu ændret på det, således at headeren ikke er så stor, og der ikke er så meget hvidt space.

Hvad synes du? :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, flotte stykker træ :-)

Når nu I har et CVR-nummer - så få det ind på siden.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Hej.

Thomas Kjær:
Sagen er den, at GLS kræver at den erhvervsdrivende betaler for returfragten pr. 1/1-2015. Det vil sige, at hvis kunden ikke henter pakken, kommer vi til at betale for både dele af fragten til kunden OG returfragten.

Hvilke aftaler du har med din leverandør er kunden uvedkommende. - Du må ikke pålægge kunden et gebyr for at returnere.

Du skal derimod værdisætte den returnerede vare. - til gengæld... At kunden ikke afhenter varen betyder ikke længere at kunden vil returnere varen, det er ikke nok. - Derfor, har du først varen igen mere end 14 dage efter at kunden kunne have hentet den, vil man sikkert kunne argumentere for, at kunden ikke længere har returret.

Den med at returnere er på nogle punkter blevet mere besværligt. - Men nu SKAL kunden, klart og tydeligt meddele dig at de vil returnere varen, INDEN de returnere den, og SENEST 14 dage efter de har modtaget den. Og så har kunden endda 14 dage til at returnere varen, fra de MEDDELTE dig at de ville returnere.

Skriv det koster X antal kroner for service hvis varen returneres - istedet for gebyr på returnering, service er ikke gratis, du har pakket den og bruger tid på det.. måske kan det virke på den måde istedet for.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann,

Tak for de rosende ord.

God pointe med det CVR-nummer, hehe.. Nogle gange glemmer man de helt basale ting. ;-)

Tak for det - og god dag herfra!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:
Skriv det koster X antal kroner for service hvis varen returneres - istedet for gebyr på returnering, service er ikke gratis, du har pakket den og bruger tid på det.. måske kan det virke på den måde istedet for.

Det bliver det bare ikke lovligt af. - Det ENESTE fradrag du må gøre hvis en vare returneres er, hvis varen har ringere værdi når du får den retur en da du sendte den. - Den lovfæstede returret må ikke koste noget.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Citat fra Jeres Betingelser:

"Brainshop.dk prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 14:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 10:00 bliver først afsendt dagen efter."

Hvis jeg bestiller inden kl 14 prøver I at sende varerne afsted samme dag, men bestiller jeg efter kl 10 bliver de først sendt dagen efter ??

MVH

Kim

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)