Hvornår oplever du, at billederne ikke følger med? På hvilke enheder, browsers mv? :-)
Min skærm er 1920x1080. Når jeg halvere borwseren, forsvinder billedet. Jeg kan se at når browseren (yderkant til yderkant) er 1196 px, er billedet der. Alt under det, og billedet forsvinder. Jeg bruger Chrome. Og det er på en ganske almindelig pc med W7.
Mit forrige indlæg var nu blot for at skitsere situationen, men jeg er enig i, at virksomhedsaftaler ikke er relevant for kunden, og at der ikke skal være tale om et gebyr - det er nu også rettet ;-)
Men jeg er enig i det du nævner, og ja - returneringspolitik kan være en jungle at bevæge sig ud i. Men jeg siger tusind tak for hjælpen :-)
Sagen er den, at GLS kræver at den erhvervsdrivende betaler for returfragten pr. 1/1-2015. Det vil sige, at hvis kunden ikke henter pakken, kommer vi til at betale for både dele af fragten til kunden OG returfragten.
Hvilke aftaler du har med din leverandør er kunden uvedkommende. - Du må ikke pålægge kunden et gebyr for at returnere.
Du skal derimod værdisætte den returnerede vare. - til gengæld... At kunden ikke afhenter varen betyder ikke længere at kunden vil returnere varen, det er ikke nok. - Derfor, har du først varen igen mere end 14 dage efter at kunden kunne have hentet den, vil man sikkert kunne argumentere for, at kunden ikke længere har returret.
Den med at returnere er på nogle punkter blevet mere besværligt. - Men nu SKAL kunden, klart og tydeligt meddele dig at de vil returnere varen, INDEN de returnere den, og SENEST 14 dage efter de har modtaget den. Og så har kunden endda 14 dage til at returnere varen, fra de MEDDELTE dig at de ville returnere.
Skriv det koster X antal kroner for service hvis varen returneres - istedet for gebyr på returnering, service er ikke gratis, du har pakket den og bruger tid på det.. måske kan det virke på den måde istedet for.
Skriv det koster X antal kroner for service hvis varen returneres - istedet for gebyr på returnering, service er ikke gratis, du har pakket den og bruger tid på det.. måske kan det virke på den måde istedet for.
Det bliver det bare ikke lovligt af. - Det ENESTE fradrag du må gøre hvis en vare returneres er, hvis varen har ringere værdi når du får den retur en da du sendte den. - Den lovfæstede returret må ikke koste noget.
"Brainshop.dk prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 14:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 10:00 bliver først afsendt dagen efter."
Hvis jeg bestiller inden kl 14 prøver I at sende varerne afsted samme dag, men bestiller jeg efter kl 10 bliver de først sendt dagen efter ??