Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst til at hjælpe os? Vi kvitterer med rabatkode :-)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,
Jeg og min partner Jon er omsider ved at blive færdig med www.brainshop.dk, som vi for alvor lancerer d. 1/11. Inden da kunne vi godt tænke os noget feedback fra andre end venner og bekendte. Derfor vil vi sætte stor pris på, hvis i gad bruge et par minutter på at besøge vores side og fortælle os hvad i synes. Vi kvitterer med en rabatkode, når vi er flyvende d. 1. november!

Vi kan på forhånd bemærke, at vi er klar over den manglende oversætttelse af "I have read and accept the terms & conditions" i Checkout'en. Vi arbejder på sagen. :-)

På forhånd tak, og tak for jeres tid! :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan hurtigt kigget..

Siden er for det første ikke pænt responsiv. Her tænker jeg på billederne for et produkt. Under en vis størrelse, forsvinder billedet simpelthen.

Vejer 'Stjernen' virkelig 137 kg? For så er hjernekraft ikke det eneste man skal have overskud af. Kan vægten ikke skrives i gram? 0.073 kg virker lidt voldsomt at skrive, når 73 gram er hurtigere, og giver bedre mening for folk som er helt tabte bag tal. Der er flere produkter hvor I nok skal kigge på den angivne vægt. Krystallen er fx 87 kg. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke meget at sætte en finger på der. Godt og simpelt design, overskuelig og nem gennemførsel af køb.

Der er kun to ting jeg lige kunne finde:

Jeres logo virker en lille smule pixeleret og det samme med jeres betalingsmuligheder. 

Fed idé. Ønsker jer held og lykke med jeres projekt.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der kommet nye regler, der pr. 1/1-2015 giver jer ret til at tage gebyr for at fortryde et køb?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder med en macbook pro 13" og saadan ser siden ud hos mig:

Jeres topbanner eller hvad man skal kalde det er alt alt for stort. I skal have gjort det smallere ved logoet saa i rykker menuen og shoppen op

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Sagen er den, at GLS kræver at den erhvervsdrivende betaler for returfragten pr. 1/1-2015. Det vil sige, at hvis kunden ikke henter pakken, kommer vi til at betale for både dele af fragten til kunden OG returfragten.

Lige nu betaler vi nemlig allerede størstedelen af kundens fragt, og giver faktisk gratis fragt ved køb over 150 kr. 

"Gebyret" svarer blot til, at pakken bliver leveret hos kunden, og kunden så skal sende den tilbage til os - på købers regning, hvilket må anses som rimeligt.

Men jeg kan godt give dig ret i, at vi nok ikke skal kalde det et "gebyr" - det er misvisende. 

Jeg skaber klarhed omkring dette i vores betingelser med det samme. :-)

Tak for din feedback :-)

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for din feedback! 

Jeg kan godt se hvad du mener, og giver dig fuldstændig ret, nu du siger det.

Endnu en gang tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for din feedback!

Hvornår oplever du, at billederne ikke følger med? På hvilke enheder, browsers mv? :-)

Og vægtangivelsen er rettet nu - godt spottet, hehe..

Endnu en gang tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Tak for din feedback, og tak for de rosende ord! :-)

Jeg kan godt se hvad du mener, selvom det dog ikke er så tydeligt. 

Vi tager det til os, og skriver det på To-Do-listen - tak for det :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Thomas Kjær:
Sagen er den, at GLS kræver at den erhvervsdrivende betaler for returfragten pr. 1/1-2015. Det vil sige, at hvis kunden ikke henter pakken, kommer vi til at betale for både dele af fragten til kunden OG returfragten.

Hvilke aftaler du har med din leverandør er kunden uvedkommende. - Du må ikke pålægge kunden et gebyr for at returnere.

Du skal derimod værdisætte den returnerede vare. - til gengæld... At kunden ikke afhenter varen betyder ikke længere at kunden vil returnere varen, det er ikke nok. - Derfor, har du først varen igen mere end 14 dage efter at kunden kunne have hentet den, vil man sikkert kunne argumentere for, at kunden ikke længere har returret.

Den med at returnere er på nogle punkter blevet mere besværligt. - Men nu SKAL kunden, klart og tydeligt meddele dig at de vil returnere varen, INDEN de returnere den, og SENEST 14 dage efter de har modtaget den. Og så har kunden endda 14 dage til at returnere varen, fra de MEDDELTE dig at de ville returnere.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)