Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der penge i Facebook?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SCALEmedia:
Send mig en PM Daniel - Så skal du nok få et skarpt weekend tilbud på hardcore Facebook marketing, så du kan se hvad Facebook virkelig kan!

SCALEmedia   Wink I et offentlig forum var det ikke en ide, at fremkomme med det skarpe tilbud på Facebook marketing Wink

det er jo hellere ikke sikkert trådstarter Daniel ved hvad en PM er Wink

Nu var det jo hellere ikke sikkert trådstarter ville have en masse tilbud fra diverse på  annoncering på Facebook.

Men "kun" høre om andre erfaringer med Facebook Wink

En udbyder af annoncer vil vel altid postulere der er gode penge i det, ellers kan man vel ikke sælge sine annoncer Wink

Men det kan være SCALEmedia kan fortælle om nogle episoder hvor der var gode penge i annoncerne Wink 

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

SCALEmedia:
Send mig en PM Daniel - Så skal du nok få et skarpt weekend tilbud på hardcore Facebook marketing, så du kan se hvad Facebook virkelig kan!

SCALEmedia   Wink I et offentlig forum var det ikke en ide, at fremkomme med det skarpe tilbud på Facebook marketing Wink

det er jo hellere ikke sikkert trådstarter Daniel ved hvad en PM er Wink

Nu var det jo hellere ikke sikkert trådstarter ville have en masse tilbud fra diverse på  annoncering på Facebook.

Men "kun" høre om andre erfaringer med Facebook Wink

En udbyder af annoncer vil vel altid postulere der er gode penge i det, ellers kan man vel ikke sælge sine annoncer Wink

Men det kan være SCALEmedia kan fortælle om nogle episoder hvor der var gode penge i annoncerne Wink 

Jeg beklager Ib ;-)

Min erfaring siger, at der er massere at hente på Facebook.

Det handler bare om at kunne bruge deres værktøj ordentligt - Annoncerne SKAL laves via Powereditoren.

Det handler om 2 ting.

1, Din(e) annonce(r) skal være målrettet præcist - Ellers rammer den personer som overhoved ikke har interesse i dit produkt eller service (?) og derved spilder du dine penge.

2, At kunne skabe så meget CTA via din tekst og billede, at du KAN få folk til at trykke sig videre - De skal få lysten til slet ikke at kunne lade vær!!

Når det så er sagt, så lover jeg eks. aldrig salg via de annoncer jeg laver - Jeg kun love trafik - Så snart folk har integeret sig med annoncer og klikket sig videre, ligger det hele hos jer - Performer jeres webshop godt nok ? Er den konverteringskorrekt ?

God søndag!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til SCALEmedia for svaret.

Husker første gang jeg fra en "ekspert" købte for 5.000 kr. i Adwords. han lovede så at jeg fik 1.000 kliktil min side www.raad-mal.dk

Altså 5 kr. pr. klik

Det var da "billigt" Wink tænkte jeg.

Indtil jeg fandt ud af, at "folk" oppe i Ålborg også sad og klikkede på "rød maling".

Hvad havde rød maling med mig og min forretning at gøre Wink

Og han købte dem for 0,80 kr. og fik altså af mig 5,00 kr. altså en fortjeneste på 4,20 kr. pr klik.

Så bare at købe trafik kan være dyrt. No

Senere kørte jeg selv lidt Adwords og behøver jeg , at fortælle at her indgik "rød maling" ikke ?

Og forbrug på 1.500 kr. pr. måned rakke "langt"" Wink

Så jeg lærte bl.a. at det ikke alene handler om at få trafik ind på sin side.Wink

Men måske allermest konvertering. WinkYes

De reelle kommende kunder

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Tak til SCALEmedia for svaret.

Husker første gang jeg fra en "ekspert" købte for 5.000 kr. i Adwords. han lovede så at jeg fik 1.000 kliktil min side www.raad-mal.dk

Altså 5 kr. pr. klik

Det var da "billigt" Wink tænkte jeg.

Indtil jeg fandt ud af, at "folk" oppe i Ålborg også sad og klikkede på "rød maling".

Hvad havde rød maling med mig og min forretning at gøre Wink

Og han købte dem for 0,80 kr. og fik altså af mig 5,00 kr. altså en fortjeneste på 4,20 kr. pr klik.

Så bare at købe trafik kan være dyrt. No

Senere kørte jeg selv lidt Adwords og behøver jeg , at fortælle at her indgik "rød maling" ikke ?

Og forbrug på 1.500 kr. pr. måned rakke "langt"" Wink

Så jeg lærte bl.a. at det ikke alene handler om at få trafik ind på sin side.Wink

Men måske allermest konvertering. WinkYes

De reelle kommende kunder

Det handler om trafik Ib - Det handler bare mest om at få det RIGTIGE segment/målgruppe ind på din side / webshop - Det er alfa omega!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

SCALEmedia:
Det handler om trafik Ib - Det handler bare mest om at få det RIGTIGE segment/målgruppe ind på din side / webshop - Det er alfa omega!
Yes

ja dem med "rød maling" i Ålborg var for mig ikke relevante

De boede for det første i Ålborg langt fra Slagelse.Wink

Rød maling ? kunne være mange der søgte det ??? Kunstmalere, autolakerer m.m. ??? Wink 

Men spændende hvis man kan få de rigtige segmenter ind og de også køber Yes

Her er der plads til solstråle Winkhistorier

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

SCALEmedia:
Det handler om trafik Ib - Det handler bare mest om at få det RIGTIGE segment/målgruppe ind på din side / webshop - Det er alfa omega!
Yes

ja dem med "rød maling" i Ålborg var for mig ikke relevante

De boede for det første i Ålborg langt fra Slagelse.Wink

Rød maling ? kunne være mange der søgte det ??? Kunstmalere, autolakerer m.m. ??? Wink 

Men spændende hvis man kan få de rigtige segmenter ind og de også køber Yes

Her er der plads til solstråle Winkhistorier

HUSK NU: At hverken Adwords eller Facebook kampagner kan love dig salg :-)

Men trafik, som jeg også skrev! At der så sidder nogle personer og opretter kampagner som spænder vidt, og derved rammer en målgruppe som ikke er dit segment. Det er dem Vi andre er oppe i mod - De har ødelagt det for os andre ;-)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan man tjene penge på Facebook annoncering, (ellers ville der ikke være nogle der gjorde det), men man skal bare være forberedt på at der er en del "støj på linjen".

Se f.eks ">denne video som rigtigt fint forklarer hvor mange af disse likes kommer fra, samt hvorfor det er så svært for Facebook at dæmme op for det.

Mvh.
Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)