Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betal aldrig forud!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Eventyrskabet Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Et godt råd til alle der starter op og har brug for hjælp udefra til... det ene eller det andet ** ALDRIG BETAL FORUD! **
Jeg forudbetalte kr. 3200,- til et firma (nævner navnet om et par dage, hvis jeg ikke får nogle af mine penge retur senest på fredag) som skulle hjælpe mig med promovering af min webshop og et nyhedsbrev. Desværre kunne firmaet langt fra leve op til det de havde lovet, der kom sjovt nok hele tiden noget i vejen og de leverede ikke det de havde lovet. Lige nu er vi ude i, at de svarer mig ind i mellem - men hvis der ikke er noget galt med deres Facebook adgang, så har det haft servernedbrud. Næste gang er det vel himlen der er faldet ned...
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eventyrskabet.

Det er selvfølgelig drøn ærgerligt at blive snydt på denne måde, og jeg tror skam de fleste af os har prøvet dette. Jeg skal dog påpege at du ikke må fremlægge navnet. I hvert fald ikke på amino, da det alligevel bliver fjernet. Du kan selvfølgelig gøre det andre steder.


Hav en god dag.,

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig træls! Lad os håbe i finder ud af det men jeg tror de fleste som er nystartet oplever dette før eller siden for man skal lige ind i det hele..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er selvfølgelig mere nuanceret end som så. Der kan være tilfælde, hvor det er helt ok med forudbetaling...

Men du har så haft en af de rigtig trælse oplevelser. Mit bedste råd er, at man skal være rigtig, rigtig meget på vagt for svindlere og useriøse sælgere - især når man er nystartet! 

Vi oplevede selv et hav af henvendelser med alt muligt plat, lige da vi var startet. Jeg tror, der sidder nogen og leder efter nystartede firmaer på cvr.dk eller lignende og så ellers bombarderer iværksætterne med "fantastiske tilbud".

Det er noget svineri, og når en nystartet beder mig om et godt råd, går det netop på dette med, at undersøge alle firmaer, man får henvendelser fra. Og aldrig sige ja i telefonen, men tænke og researche og så vende tilbage.

De "bedste" tilbud er nogle gange de værste.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)