Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvilken betalingsindløser samt betalingsgateway skal jeg bruge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er i gang med at starte en nichebaseret webshop, og er nu nået til det punkt hvor jeg skal finde ud af betalingsindløser og betalingsgateway til min side.

Hvilken løsning er den billigste for min type webshop?

Eventuelle trin for trin guides må i også hellere end gerne smide i min retning da jeg finder hele emnet meget forvirrende.


Tusind tak for hjælpen.

Vh.

Mads

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

håber du kan bruge disse tal til noget. jeg har selv undersøgt det her;

Quickpay: Gratis Oprettelse og 500 transaktioner inkluderet - 150*12=1800 +1000 net og 250 oprettelse hos net - Total = 3050

Epay: 399 i oprettelse ved den lille pakke løsen og 250 transaktioner inkluderet - 99*12=1188 + 1000 nets og 250 oprettelse hos net totalt= 2837, efter de 250 transaktioner 0,25

lad også sige at epay skal have lige så mange transaktioner som Quickpay så skal jeg betale 250,25 mere for epay

Du spare 37,25 kr ved at tag Quickpay frem for epay men der er for del og ulemper ved at tag quickpay fremfor epay og osv..

håber du kun bruge mit svar.

Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, tusind tak for svaret! Kan man springe over aftalen med nets og så nøjes med almindelige betalingskort som visa og mastercard og hvad vil det i så fald koste?

Igen tak for hjælpen

Vh.

Mads

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Hvis du lige er nystartet og ikke har så mange besøgende endnu, betyder det selvfølgelig ikke så meget. Men når du har flere besøgende, vil jeg påstå at det er et dårligt sted at spare. Hvis jeg var ville jeg gå efter de meste kendte, og så mange kort typer som overhovedet muligt. Har du eksempelvis 100 besøgende om dagen, så kan det måske tjene sig selv hjem ved at bare en besøgende mere om dagen vil købe hos dig.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fornuftigt. Kan man tage i mod visa og mastercard så snart man har oprettet sig hos ePay eller skal man have yderligere aftaler i hus?

Vh. 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare vil have det så billigt som muligt, vil jeg da klart anbefale www.paypal.com. Der betaler du ikke for at have løsningen hos dem, og der er ubegrænset antal transaktioner. Paypal skal blot have 2,60 DKK + 3,4% af beløbet såfremt du anvender dem. Jovist kan det da løbe op, men som udgangspunkt er det måske billigere end at betale 3.000 kr her og nu,

Du kan se priserne på nedenstående link:
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=_wp-standard-overview-outside

Desuden er der god chance for, at dit Webshop allerede har et modul udviklet, så du kan anvende Paypal.

Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, men ville paymill ikke være et billigere alternativ så? https://www.paymill.com/en/pricing

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg foretrækker at anvende enten Paypal og/eller 2checkout.

\\Benjamin

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg ville holde mig langt væk fra Paypal.

har selv brugt dem da jeg startede men ærligt... deres service er helt helt helt helt hen i hegnet!

magter ikke lige den store forklaring så det er kortet groft ned:9

da jeg startede skulle men verificeres når man hvad modtaget over 16.000 kr. eller der omkring. jeg sendte papirer ind i en lind strøm men det var aldrig godt nok... mange standard svar fra deres side hvor jeg fra starten af havde sendt det rigtige ind endte med at jeg ringede til dem, skabte mig fuldstændig åndsvag og forlangte at snakke med den der mente der manglede nogen papirer så vedkommende kunne forklare mig hvad der manglede så jeg kunne sende dem mens han var i røret...

blev der godkendt uden at sende mere ind d de nu havde hvad de skulle bruge...

skiftede bank... i over 3 måneder kunne jeg ikke ændre min bankkonto på deres side, snakkede med omkring 10 forskellige af diverse rang og hver gang var svaret : vi kigger på det.

efter have skabt mig på mail, på facebook, trustpilot og hvor jeg elelrs kunne finde dem fik de nosset sig sammen til at gøre noget... blev ringet op af en der lige ordnede det mens jeg var i røret... alt i mens stod mine penge bare og samlede støv ved dem...

paypal er fint så længe man ikke skal i kontakt med dem... men kan nemt komme i kontakt med dem men løse deres problemer... det hverken eller vil de!

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)