Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program er bedst?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Ville høre jer om, hvilke program/programmer, der er bedst til, at lave en online webshop.

Hvis i kender prisen, må i også meget gerne skrive den.

Den skal gerne se professionel ud. Så ville det selv kunne svarer sig, at lærer det, eller kan man ligeså godt betale sig til? 

 

Mvh

Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil anbefale Shoporama til din webshop, med mindre den skal kunne "svejse under vand".

Der er flere grunde til det:

1. Systemet er lavet af webshop ejere. Og det er vel og mærke nogle af de virkelig dygtige. Den er derfor super optimeret til at konvertere og til at søgemaskine optimere.

2. Samtidig er ser systemet ud til at være super nemt at bruge.

3. Det er møgbilligt i forhold til den enorme værdi der ligger i at systemet er designet til at konvertere og til at kunne optimere til Google. Det kommer til at spare dig for mange mange timer i systemændringer eller spare dig mange penge til en SEO mand og Konverterings mand for at optimere systemet for dig.

Jeg vil for en god ordens skyld tilføje at jeg ingen ejerandel eller andet har i systemet. Ej heller har jeg brugt det andet end kigget en del på det.

Jeg har været på SEO kursus hos Morten Vadskær som er medejer og læst hans bog om konvertering og han møghamrende dygtig. Det kan også ses på de placeringer hans egne sider har, samt hvor godt de konvertere.

Det var blot mit råd og der kommer sikkert mange andre som råder til andre systemer og jeg håber du får valgt det rette for dig.

Mvh. Brian
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:
1. Systemet er lavet af webshop ejere. Og det er vel og mærke nogle af de virkelig dygtige. Den er derfor super optimeret til at konvertere og til at søgemaskine optimere.

Umiddelbart er der ikke en direkte sammenhæng mellem, vilket shopping system man bruger og  konverteringsraten i ens butik. 

Der findes masser af udemærkede systemer på markedet og mulighederne er mange. Og shoporama og magento er en af mange muligheder.

For at hjælpe dig så godt som muligt ville det være en god ide at du feks. Beskrev hvad du ønsker at sælge og om du ønsker en hosted eller open source løsning.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Twin1998:
Ville høre jer om, hvilke program/programmer, der er bedst til, at lave en online webshop.

Der findes ikke noget "bedst". Dem der findes er gode på alle deres måder og det gælder om for dig at finde den løsning du har det bedst med.

Twin1998:
Den skal gerne se professionel ud. Så ville det selv kunne svarer sig, at lærer det, eller kan man ligeså godt betale sig til?

Hvis det ikke er din spidskompetence at lave webshops, så betal dig fra det. Så får du også den nødvendige rådgivning så du undgår smuthullerne - dog kun hvis du ikke forsøger at finde den billigste løsning.

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Hvilket regnskabsprogram benytter du,  det er jo smart at vælge en webshop der kan samarbejde med dit regnskabsprogram, så du slipper for en masse dobbelt arbejde :)

mvh

Tabita

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabita Edith Lorenzen:

Hej :)

Hvilket regnskabsprogram benytter du,  det er jo smart at vælge en webshop der kan samarbejde med dit regnskabsprogram, så du slipper for en masse dobbelt arbejde :)

mvh

Tabita

Hvordan samarbejde med regnskabsprogrammet? :-)

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar og beskrivelser alle sammen! :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Twin1998:
Hvordan samarbejde med regnskabsprogrammet? :-)

Samarbejde via en integration, så dine salg i webshoppen kommer ind i dit regsnabsprogram :)

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan anbefale smartweb. Den kan du integrere med economic og meget mere :-) Du kan prøve den gratis for at se om det er noget for dig.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)