Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med lav konventering.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :



Jeg vil gerne hører jeres ærlige mening om min webshop knivblokken.dk.

Jeg har været i gang siden februar og taget imod betalingskort siden juni. Ja det tager bare røv lang tid at blive godkendt af NETS. Jeg kæmper med at få mine besøgende til at købe lidt oftere! Jeg reklamere meget gennem Google adworks, hvilket betyder at jeg får rigtig mange besøgende på min side. I går (søndag) havde jeg fx. 55 besøgende hvoraf 2/3 af dem kom fra Google adworks, problemet er bare at INGEN af de 55 blev konverteret til et eneste salg :( 
Jeg søger derfor noget feedback til min hjemmeside, håber i kan hjælpe mig med at finde ud af HVOR eller HVORFOR mine besøgende ikke køber noget. Tror ikke det er priserne, da de er yderst konkurrencedygtige!

Jeg ved godt det er et simpelt design, men som en hver ny i iværksætter handler det om at holde sine omkostninger nede. Det er derfor lidt begrænset hvad jeg kan ændre. Men selvfølgelig; er det altafgørende for konverteringen, så må jeg investere i den designer.

På forhånd tak for jeres svar!

Knivblokken.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt og overskueligt

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig overskuelig side.

Måske skulle du overveje noget kommunikation på forsiden, hvor du beskriver de tilbud du har. I stedet for blot at have stickers med priser. Det giver lige lidt ekstra.

Der kunne måske også godt stå lidt mere ved hver enkelt kniv. Nu ved jeg ikke hvor meget man kan skrive om en kniv, men bare en smule. Evt. omkring anvendeligheden af den.

Billeder kunne jeg også godt tænke mig at se flere af. Måske et par flere af hvert produkt, men især reelle pressebilleder fra eksempelvis Global. Måske et billede med nogle der bruger kniven. Gerne knivskarpt og skandinavisk, så folk igen føler sig hjemme på siden.

Du kunne også overveje at opdele knivene efter hvad de bruges til, fremfor mærket. Brødknive, grøntsagsknive, kødknive osv. 

Blot lidt tanker herfra.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn.

Jeg har kigget på din side og her er hvad jeg syntes du skal kigge lidt på Wink

Logoet knivblokken syntes jeg skal være en anelse større.

Kurven må gerne ligne en kurv eller indkøbsvogn (forsøg ikke at opfinde hjulet igen, men gør som flertallet)

Der er noget facebook "knivblokken" tekst som går indover "kurven". kan du fjerne det?

Billedet af Global knivene på forsiden, virker lidt stor, så man ikke umiddelbart kan se de produkter du har under.

Det er meget træls at der kommer et forstørrelsesglas på varerne (eks. forsiden), og at den ikke forsvinder igen... man sidder og kigger på 4 billeder med forstørrelsesglas ovenpå! Det er ikke smart.

Siden virker lidt "tung" når det man gerne vil kigge på, ligesom er trykket ned, så det ligger nedenunder skærnem. Kan du lave mellemrummet op til logo osv. mindre, så der bliver mindre "luft" ? så får du det hevet lidt mere op Yes

Din kurv virker meget ukendt og ikke særlig brugervenlig. Så få den byttet ud med en helt alm. kurv, som 90% af alle shops bruger, SÅ kan dine kunder også finde ud af det Wink

Fjern fluebenet i "modtag nyhedsbrev" Det er der rigtig mange som syntes er pisse træls og mange gider ikke handle på et site, som bruger den slags metoder, til at få mange nyhedsbrevs modtagere.

At man kan logge ind som tidligere kunde, er der vist ikke mange der bruger mere. Har læst og hørt fra flere konverteringseksperter, at det er dumt at have på siden.


Hvorfor skal man "vælge"/selv trykke på "Levering med Postdanmark" Når det er den eneste mulighed du har?

Der står "Levering med Postdanmark" (29kr.) pakkepost. Og så kan man vælge med omdeling til 30kr. Den forstår jeg ikke! En pakkepost bliver da omdelt.... Og den plejer at koste en del mere Surprise

Jeg tror at den største forhindring ligger i din kurv og så dine priser. Jo priserne ser billige ud. Men Global knivene er jo ludervarer hos Bilka, så enhver kan købe dem billigere der og tror måske også at de har haft deres storhedstid. Men det er jo selvfølgelig kun min mening. (jeg har selv Globalknive for mange tusinde kr. så dermed sagt at jeg ikke bliver kunde hos dig)

Mht. dine Adwordsreklamer. Hvad står der i dem? Hvis de siger noget og din side viser noget andet, så går det galt. Det er jo lidt sjovt at du har Mac knive og nogle som hedder Dick Big Smile Det kunne jo give besøgende som var på udkig efter noget andet.

Jeg håber du kan bruge nogle at de ting jeg har nævnt Wink

Dbh
Michael Haahr

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

En "normal" webshop vil typisk konvertere imellem 1 og 2%. Altså 1 eller to kunder, pr. 100 besøgende. Derfor kan jeg ikke få ret meget ud af de tal du lister :-)

Men. Det store billede på forsiden, synes jeg er alt for stort. På min skærm skal jeg scrolle for overhovedet at se produkterne og det er vel, produkterne som er det vigtigste? Jeg er med på at billedet linker til Global kategorien, men synes det er alt for dominerende.

Der er ingen tekster overhovedet på de produkter jeg har kigget igennem (KAI knive). Hvorfor ikke? Nu er jeg oprindelig kok, så jeg ved udmærket hvad de forskellige knive er gode til, men du henvender dig jo til private forbrugere, som ikke ved det.

Når man f.eks går ind på: http://www.knivblokken.dk/shop/global-27c1.html - Så er alle de knive man ser på første side, på tilbud, det virker lidt useriøst. Og leder tankerne hen på at tilbud nok er normalprisen, hvilket jo er ulovligt. (At skilte med tilbud, hvis de sælges til det der er din normalpris.)

http://www.knivblokken.dk/shop/profile.html - Er meget tynd, hvem står bag og hvorfor, vi har jo nok regnet ud at i sælger knive?

Nu ved jeg ikke hvilke søgeord du har i din AdWords kampagne, men hvis nogle af dine annoncer linker til produkter uden tekst, så betaler du en alt for høj klik pris, da du har en lav kvalitets score så.

Der er et problem med det visuelle, som desværre gør sig gældende for mange DanDomain webshops: Når du går ind på et produkt, scroller ned, putter produktet i kurven, så kan man ikke se det, der kommer igen visuel notifikation om at varen er kommet i kurven, så mange vil overse det og tro shoppen ikke virker.

Samtidig, når man så opdager at varen faktisk er kommet i kurven, så er "kurven" nærmest umulig at klikke på. Man burde kunne komme til kurven ved at klikke på den grønne cirkel, men der åbner så en mouseover cirkel som viser kurvens indhold, fint nok, men i den mouseover cirkel som viser indholdet, kan man nærmest ikke klikke videre fra. Man skal enten klikke på "Min kurv" eller den lille pil, for rent faktisk at komme til kurven.

De sidste to punkter jeg nævner, koster dig kunder, rigtig mange kunder.

Håber du kan bruge min kritik til noget :-)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide din webshop, men der er et par småting :)

Du skal have læst korrektur på teksterne, der er mange tast- og tegnsætningsfejl

Du skal have lavet tekster til alle dine produkter

Du skal have lavt en "om os" så folk ved, hvem de handler med

Det giver troværdighed, og det er noget af det vigtigste, når man skal sælge lidt dyrere varer online :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Mange tak for de pæne ord.. Webshoppen har allerede et punkt der hedder "Knivtyper" hvor man kan vælge de forskellige former for knive. Men det kunne tyde på at der skal være mere fokus på den. Den er måske gemt lidt væk.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med at beskrive mine tilbud? Mener du fx. at fortælle hvornår det udløber?

I øjeblikket står der noget ved alle globalknivene, og jeg arbejder på at få det gjort færdig ved alle knive. Jeg drømmer også om at få taget nogle lækre billeder...Men tænker du at de skal lægge inde under hver kniv, eller mener du blot som forsidebillede?


Mange tak for indput !
Det kunne helt sikkert bruges!

Thorbjørn Jensen
Knivblokken.dk - Vi er knivskarpe

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for det lange og fyldestgørende svar!

Jeg har også længe brokket mig over kurven! men jeg får det samme at vide fra dandomain hver gang. "det kan fixes af en designer".... Men det kan godt være at jeg skal ofre lidt penge på den, da det er ret bøvlet.

Jeg har ændret pop'up-en i højre side, nu håber jeg ikke at det bliver ved med at ramme din kurv.

Der er flere der har kommenteret på det store coverbillede, jeg har forsøgt at gøre det lidt smallere. ;)

Angående levering med postdanmark så koster det 29,- for alm. levering og 30 ekstra for at få omdeling med... Men det kan godt være det skal sættes anderledes op... :)

Jeg retter en masse til, ud fra det svar du har givet mig! mange tak for hjælpen :)


Hilsen
Thorbjørn

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Når man køber et produkt kunne jeg godt tænke mig en popup box med : Køb mere eller Gå til kassen.

Ellers flot side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)