Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mine muligheder? - Christine Antorini

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lis Lassen:
Jeg foreslår at du finder en konsulent på www.uvm.dk at skrive til - så vil dit forslag måske hurtigere blive læst og vurderet.



GENIALT Lis! Allerede nu er jeg i kontakt med en ved navn Stine Holmstrøm! 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver svært og få fat på hende personligt. Men hvis du kan få en af hendes assistenter til at læse det samt fange deres opmærksomhed så vil du have større chance for at nå igennem. Og ikke bare sætte din lid til en derinde men prøv at få budskabet ud til flere. For hvis du kan få dem til at snakke om det internt så forøger du dine chancer for succes. For målet må jo til start være at blive hørt og set.

Fra København N
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 35
Fra  Dansk Sproghjælp Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det glæder mig, held og lykke!

Mange hilsner fra
Lis

www.dansksproghjaelp.dk

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et sted i mailen skrevet "Undervisningsministeren har bedt Styrelsen for It og Læring om at besvare din henvendelse."

Når i siger, at man ikke bare skal stole på alle derinde, skal jeg så tro at hun rent faktisk har læst den, eller? :-) 

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal forvente, at Christine har læst dine ti sider. Du kan nok allerhøjest forvente, at konsulenten kort har fremlagt Christine din henvendelse, og at Christine efterfølgende har sendt den videre i systemet. 

Hvad går dit projekt ud på? Er der en grund til, at du ikke bare selv går i gang med det med det samme - frem for at vente på svar fra offentlige myndigheder?

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tritonus:
Jeg tror ikke du skal forvente, at Christine har læst dine ti sider.


Du har sikkert ret! Der er en grund til at jeg ikke bare hopper ud i det. Jeg er kun 16 og mangler derfor det krævende startkapital... Hvis du har lyst til at høre om projektet kan jeg smide dig en forkortet version på mail? 

Mvh 

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppechristensen46:
Der er en grund til at jeg ikke bare hopper ud i det. Jeg er kun 16 og mangler derfor det krævende startkapital... Hvis du har lyst til at høre om projektet kan jeg smide dig en forkortet version på mail? 

Hvis du skriver til ministeriet for at få en vurdering af projektet, er det fint. Men hvis du skriver med henblik på en økonomisk bevilling, så tror jeg ikke, du når langt. Ministeriet har i forvejen puljer til den slags (http://www.uvm.dk/Uddannelser/Paa-tvaers-af-uddannelserne/Puljer), og de vil formentlig blot henvise dig til dem. Der findes gså private fonde, der støtter lignende undervisningsformål. 

Så alt afhængig af dit projekt - og dit formål med at henvende dig til ministeriet - kommer du nok længst ved i stedet at skrive en projektansøgning til en relevant pulje/fond. Men vær opmærksom på, at penge ikke uddeles betingelsesløst, så tjek puljernes retningslinjer og find ud af, om det er noget, du kan indfinde dig med.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)