Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mine muligheder? - Christine Antorini

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen!

Jeg vil gerne i kontakt med Christine, og har udarbejdet en flot og velovervejet mail, men er nu i tvivl om hvor jeg skal sende den, så der er en chance for at hun læser den. Der står oplyst på deres hjemmeside "Spørgsmål direkte til undervisningsministeren bedes sendes til" Minister@uvm.dk. Det har jeg også gjort for 2 uger siden, men jeg har ingen responds fået. Er det virkelig den eneste måde jeg har for at komme videre med mit projekt? Det skal siges at det er et seriøst projekt, der er læst korrektur osv på, og ikke bare en useriøs mail. Ser hun overhovedet mailen, eller skal man bare forvente lang ventetid?

Mvh.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Forvent lang svartid.

Jeg kender en der skrev til Inger Støjberg da hun var beskæftigelsesminister. Han afventer stadig svar

God vind med projektet

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg havde noget vigtigt som skulle ses, så vil jeg ikke bare afvente. Men jeg ville opfølge det med opkald også..

Bare en tanke

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar!

Hold da op, det lyder som om man skal vente helt vildt lang. Nu kender du selvfølgelig ikke nærmere omkring projektet, men har du andre råd, hvis jeg fortæller dig, at det er et redskab som skal bruges i skolen? Er der andre man kan skrive til?

Mvh.

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LosAltos! :-)

Jeg har selv haft tanken, men når der ikke engang bliver svaret på en mail, hvad tror du så chance er for at jeg kan komme direkte i kontakt med hende via mobil?

Tror også det ville blive ufatteligt bøvlet at forklare hende nærmere i en telefon. Mit dokument er i omegnen af 10 sider...

Mvh.  

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppechristensen46:

Mit dokument er i omegnen af 10 sider...


Måske derfor hun ikke har svaret igen endnu ;) Og du er måske ikke den eneste som sender hende mails med 10+ sider :)

Men et seriøst råd til dig, for at få hendes opmærksomhed, er ved at blive ved med at sende hende en mail. Og endnu bedre, var at sende hende et brev. Gør det hverdag enten mail eller brev. Evt. begge dele. Så bare vent... Så skal de nok kigge på det du sender.

Det er på mange måder enkelt men det virker. Det gælder om at være ihærdig.

Mvh.
Danny 

Fra København N
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 35
Fra  Dansk Sproghjælp Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sendte I 2012 en mail til Undervisningsministeren den 11. oktober og fik et grundigt svar fra en konsulent I ministeriet den 6. december.

Jeg foreslår at du finder en konsulent på www.uvm.dk at skrive til - så vil dit forslag måske hurtigere blive læst og vurderet.

Mange hilsner fra
Lis

www.dansksproghjaelp.dk

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide Danny! 

Jeg har godt overvejet det, men jeg tænkte at det også kunne virke useriøst at bombe hende med mails, men det er nok bare mig! Det handler vel i bund og grund om at blive set... 

Mvh.

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Lis! Det vil jeg prøve! 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppechristensen46:

Det handler vel i bund og grund om at blive set... 

Og hørt..
Det kan godt være at de ser dine mails og dine breve som en slags spam til først, og derfor vil de også kigge hvad det er og bum, så læser de dine ideer og tænker. Så kan man jo kun krydse finger for at det er i orden det som du har sendt, så de bliver interesseret.

Men overvej lige det der med brev. Der er noget mere seriøst og personligt over et brev, selvom vi lever i et moderne samfund, hvor breve nok er på vej væk. Men hvor mange sender lige reklamer mm i et almindeligt brev.. Derfor er det nok mere sandsynligt at de læser det i stedet for en mail, som er alt for nem at sende. Så det er der jo nok mange som gør :)

Mvh.
Danny 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)