Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye på weben

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har lige startet ny hjemmeside:

www.max100kr.dk 

Den handler kort og godt om gode ting til boligen til en billig pris, og altså max 100 kr.

Jeg har nogle spørgesmål omkring søgeordoptimering, da jeg ikke kan finde min side på google, men måske er det fordi jeg satte den igang i går. Jeg ved ikke om det nødvendigt at have tekst på forsiden, i forhold til googles hurtighed med at finde min side.

Ud over det er jeg i tvivl om det skal være kvalitet eller kvantitet. Jeg synes kvantitet lyder som at skyde med spredhagl, og at man dermed kommer til at skrive en tekst som ikke er relevant for kunderne. Som jeg har forstået det så er de rigtige søgeord de vigtigste?

Ud over det så er jeg i tvivl om jeg har sat den rigtigt i gang via. shopify, hvis nogen har erfrainger med det, men jeg kan kun se mig ud af, at når jeg fjerner password til siden, så skulle den være aktiv.

Når jeg søger på max100kr.dk så står der som beskrivelse: shop will be opnening soon. Det er vel fordi google stadig tager udgangspunkt i min administrationside eller?

Håber på lidt hjælp.

Mvh. Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Velkommen til :-)

Dine tekster bør være skarpe med de rigtige søgeord, som også giver relevant information og viden til forbrugeren. 

Det tager tid for søgemaskinerne at indeksere en hjemmeside. Så der vil typisk gå nogle dage før de forskellige produktsider og tekstsider vil blive vist i google med de rigtige titles, beskrivelser osv.

Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for dit hurtige svar:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)