Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords-virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg er igang med en kandidat i finansiering på uni, men går hele tiden med tanken om at starte egen virksomhed.

for 1 1/2 år siden havde jeg er studiejob hvor jeg sad i 2 1/2 år og arbejdede med Google Adwords.

jeg har derfor overvejet at starte egen virksomhed sideløbende med studiet.

som jeg ser det er de eneste omkostninger hjemmeside og markedsføring, hvorfor det kan laves ok billigt. Jeg vil så konkurrere på prisen og tage evt. 500/time modsat de større udbydere der tager +1000/time.

nu kan mange af de andre virksomheder der tilbyder adwords også webudvikling,seo mm. Så ville høre jer om i tror man kan bygge nogetvop udelukkende omkring adwords? Har ikke tænkt mig at starte op med en seo-ekspert, webudvikler og gøre firmaet større så længe jeg er igang med studiet. Har ca 1 1/2 år tilbage af studiet.

pft.

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jespergn:

Hej alle. 

Jeg er igang med en kandidat i finansiering på uni, men går hele tiden med tanken om at starte egen virksomhed.

for 1 1/2 år siden havde jeg er studiejob hvor jeg sad i 2 1/2 år og arbejdede med Google Adwords.

jeg har derfor overvejet at starte egen virksomhed sideløbende med studiet.

som jeg ser det er de eneste omkostninger hjemmeside og markedsføring, hvorfor det kan laves ok billigt. Jeg vil så konkurrere på prisen og tage evt. 500/time modsat de større udbydere der tager +1000/time.

nu kan mange af de andre virksomheder der tilbyder adwords også webudvikling,seo mm. Så ville høre jer om i tror man kan bygge nogetvop udelukkende omkring adwords? Har ikke tænkt mig at starte op med en seo-ekspert, webudvikler og gøre firmaet større så længe jeg er igang med studiet. Har ca 1 1/2 år tilbage af studiet.

pft.

Hej Jesper!

Man kan sagtens bare fokusere på AdWords, men nu er markedsføringsdelen meget mere end bare det. Det er ofte også kunder der søge søgeoptimering og konverteringsoptimering. Hvis du ikke har erfaring indenfor dette kan det blive svært at give dine kunder den rette behandling. 

Må jeg spørge hvor du læser?

Mvh. Mads

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)