Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg millionær .. Ønsker rigdom!

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller er inde på noget af det rigtige.

Hvis dit eneste "drive" ved at ville være iværksætter er at blive millionær, så er der nok en større sandsynlighed for at blive millionær ved at spille Lotto eller lignende.
At være iværksætter kræver en virkelig seriøs - og langvarig - indsats før det MÅSKE giver pote.

Jeg kender et par stykker i min egen vennekreds, som har forsøgt sig som selvstændige, med det eneste formål at score kassen.
Og ingen af dem er det lykkedes for - tværtimod. Den ene har fik en kæmpe depression da han følte at han ikke var god nok og på pga. det (og de manglende penge der havde været stillet i udsigt) smuttede konen så også. Så nu trisser han rundt derhjemme på sygedagpenge. Det var han fik ud af hans iver på at score kassen.
I hans tidligere job lå han på en månedsløn omkring 40.000 kr. Så hvis han nu havde knebet ballerne sammen og sparet lidt op, så kunne han haft en mill på bankbogen inden for en 5-10 år. Nu kommer han aldrig til at få det, med mindre han vinder i Lotto...

/Jesper

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ellers er et godt tip dette som Richard Branson gav for en hel del år tilbage, hvor en journalist spurgte hvordan man hurtigst blev millionær:

Start med at tjen en milliard. Gå derefter ud og køb et konkursramt flyselskab - Så er du millionær...  Geeked

/Jesper

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom heller med gode ideer om hvad jeg kan starte i fritiden og vokse med tiden

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

handi:

Kom heller med gode ideer om hvad jeg kan starte i fritiden og vokse med tiden

Du har fået mange gode svar. Der er ingen gylden vej til rigdom andet end hårdt arbejde. Med mindre at du naturligvis vinder i lotto eller vinder WSOP i poker
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være noget som du skal kunne starte op, imens du har et andet arbejde, så kræver det i hvert fald at det er noget, hvor der ikke er behov for at kunderne kan ringe til dig.

Så det skal basalt set være noget der passer sig selv i dagtimerne og så kan du arbejde med det uden for normal arbejdstid.

Der er en webshop er mulighed der ligger lige til højrebenet. Hvad du så skal sælge i den, er et spørgsmål om hvad der er af muligheder omkring leverandører og kunder - og hvilke type produkter du er interesseret i.

Og bid lige mærke i dette en ekstra gang: "du er interesseret i". Det fungerer ikke at du sælger f.eks. gavebånd, hvis du ikke er kreativ og indpakningspapir, gavebånd og lignende tingel-tangel, ikke siger dig noget som helst. Så kommer det til at hænge dig ud af halsen meget hurtigt og du har ikke hjertet med i det du laver - og på et tidspunkt skinner det igennem det du laver og så er den potentielle succes røget i vasken.

/Jesper

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

handi:
Kom heller med gode ideer om hvad jeg kan starte i fritiden og vokse med tiden

Jeg undskylder, men du fremstår for mig som total ubegavet og helt uden realitetssans!!! Jeg har meget svært ved at tolke, om du faktisk mener det du skriver alvorligt - eller om du bare ikke forstår den ironi og de kommentar, du bliver stillet!

Det er idéen, drivet og TEAMET, der skaber millioner. Og det tror jeg ikke, du har!

Om jeg gav dig idéen til det næste Skybe, Facebook eller ISS, så tror jeg ikke du kunne gøre det til en succes! Ærlig talt! Se behold dit job, med fast løn!

Og som nogle af de andre skriver - din største mulighed for rigdom - er nok at købe en lottokupon!

Undskyld den MEGET negative tone, men Amino er bare ved at være alt for fyldt op af idioter, der bare tror de kan ride på andres succes!!!!!!!!!!!!!!

At have drømme og mål er noget af det vigtigste for os mennesker - men når folk sætter sig fuldstændig urealistiske mål, så får jeg ondt i hovedet!

Og du vil aldrig kunne skabe en millionforretning, ved kun at bruge weekenderne - derimod at sætte dine aftener af, gå ned på 20 timer på dit primære arbejde og arbejde r.... ud af bukserne ! Det skaber værdi!!! Og kan du ikke tænke så langt selv, så er det ligegyldigt med idéen!

Men god weekend samt HELD og LYKKE i aften - Der er 27. mio. kr. på højkant! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Få styr på det her først - så kommer resten af sig selv Wink

http://www.rsvlts.com/2012/09/06/21-ways-rich-people-think-differently-than-average-people/

I princippet er det jo et tåbeligt spørgsmål. Du kan jo bare kigge på alle millionærerne rundt om i verden - så har du svaret.

Problemet er selvfølgelig bare, at de måske er blevet millionærer, fordi de var de første, eller fordi de havde en masse penge på forhånd, til at kaste ind i projektet - så fordi nogen kan blive millionær på at sælge dyner og puder eller på at starte en legetøjsfabrik, er det jo ikke sikkert at du eller andre bare kan gøre det efter. 

Derfor er det jo korrekt, som andre nævner her i tråden - hvis du skal spørge, eller ikke selv har en idé - så kommer det nok aldrig til at ske, med mindre du er heldig at vinde i Lotto eller poker. 

Poker ville faktisk være mit bedste bud - du kan gøre det hjemmefra i weekenden og det koster stort set ikke noget at komme igang, og potentielt kan du tjene millioner.

Så bliv god til at spille poker - og opret en profil på et poker-site. Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Få styr på det her først - så kommer resten af sig selv Wink

http://www.rsvlts.com/2012/09/06/21-ways-rich-people-think-differently-than-average-people/

I princippet er det jo et tåbeligt spørgsmål. Du kan jo bare kigge på alle millionærerne rundt om i verden - så har du svaret.

Problemet er selvfølgelig bare, at de måske er blevet millionærer, fordi de var de første, eller fordi de havde en masse penge på forhånd, til at kaste ind i projektet - så fordi nogen kan blive millionær på at sælge dyner og puder eller på at starte en legetøjsfabrik, er det jo ikke sikkert at du eller andre bare kan gøre det efter. 

Derfor er det jo korrekt, som andre nævner her i tråden - hvis du skal spørge, eller ikke selv har en idé - så kommer det nok aldrig til at ske, med mindre du er heldig at vinde i Lotto eller poker. 

Poker ville faktisk være mit bedste bud - du kan gøre det hjemmefra i weekenden og det koster stort set ikke noget at komme igang, og potentielt kan du tjene millioner.

Så bliv god til at spille poker - og opret en profil på et poker-site. Smile

Pokeren er et rigtigt dårligt råd :)

Det vil tage mange år, før man vil lære poker så godt at man overhovedet bliver break-even. Der er så mange teoretiske, analytiske og psykologiske kompetencer man skal mestre for at kunne spille poker og tjene penge. :)

Vil man spille no-limit, vil man spille Omaha eller Texas Hold em eller er det for eksempel SNG? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigdom. Jeg forstår ikke denne her enorme fokus på det. Ja, det kunne da være lækkert at have millioner på kontoen, men behøver det virkelig være målet med tilværelsen?

Hvis jeg kan stå op hver morgen, og gå igang med præcis det jeg har mest lyst til, og samtidig leve fornuftigt af det - så er jeg glad. Hvadenten det er som lønmodtager eller selvstændig. Kan jeg have mig en god lejlighed, måske et hus, en fornuftig bil og en hummermenu i ny og næ, så klager jeg sgu ikke.

Glæden ved tilværelsen må være det vigtigste. Og den tror jeg ikke man opnår igennem penge, ærlig talt. Lav det du brænder for, og giv den gas.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:

Pokeren er et rigtigt dårligt råd :)

Det vil tage mange år, før man vil lære poker så godt at man overhovedet bliver break-even. Der er så mange teoretiske, analytiske og psykologiske kompetencer man skal mestre for at kunne spille poker og tjene penge. :)

Nu var det jo bare et bud - og i øvrigt skriver trådstarter jo også, at det godt må tage mange år. Wink 

Og hvis man er ekstremt nærig, så kan man jo nøjes med at spille med i gratis-turneringerne, som stadig giver et par tusind til vinderen. :) 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)