Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg millionær .. Ønsker rigdom!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg sand i sahara B-)

Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

handi:
Jeg forventede seriøse svar til mit useriøst spørgsmål. :) 

Jeg ved godt jeg er ny her i forummet, men! Men man kan ikke da forvente seriøse svar, hvis man stiller et useriøst spørgsmål. Jeg kan til gengæld forvente at DU nu tager mit svar seriøst nok, da dette er formentlige den eneste måde "vi"...os Average Joes nogensinde kommer i nærheden af dit useriøse spørgsmål.

For at blive økonomisk uafhængig eller som du valgte at udtrykke det på..."RIG" og Millionær, er FOREX.com  din mulige nøgle til at opnå økonomisk uafhængig

1. Start med at lære denne her Tradimo website ud og ind - sug det hele til dig

2. Start småt med at handle manuelt eller at bruge Mirror Trading på websiden MyFxBook.com efter du har oprettet en konto hos en EU valideret broker eller broker's

eller

2-1. Find en succesfuld FOREX Valuta handler der handler i disses time frames på 1m, 5m 15m 30m 1H eller 1D og lær hans strategier at kende.

(kopiere en andens handler på automatik) ved at bruge

Der er mange der deler deres mindre profitable strategier, så jeg anbefaler at bruge dem der handeler med 15m, 30m, 1H, eller 1D og der er "mange" små mindre profitable "bankroll builders" derude der sagtens kan vinde mange penge i længden (3-5års tid)....

Men det behøver du ikke at vente på, da der er noget der hedder EA's og/eller Mirror Trading,

Hvor

3. Mirror Trading er det nyeste skud på stammen. I Mirror Trading handler det bare om at finde en succesfuld persons strategi/eller handels smag der passer bedst til det tempo du godt kan lide at handle i. dvs. om du vil lave handler hvert minut, time, dage eller mdr. og risk-reward ratio's osv... Det hele handler sig i bund og grund om man kopier en profitable Handelsmands "actions" og dvs. når han trykker på knappen KØB eller SÆLG så gør du det samme på din konto på automatik uden du behøver gøre noget selv. MEGA populært lige nu og nemt og ligetil for en begynder.

3.1 EA's som er en forkortelse for Expert Advisors (som er er grafik der fortæller dig på skærmen om visse pris ændringer i kursen som ellers ikke lige er til at få øje på) ‎disse EA's kan sammenkobles med indikatorer (som er en slags signaler der læser disse EA's og plotter på grafen/kortet om hvornår du skal handle og til hvad kurs du skal handle enten KØBE eller SÆLG)

EA's med eller uden indikatorer kaldes også for "robotter" der handler for dig på automatik, som andre har bygget til at handle for dem efter bestemte strategier og disse strategier handler på automatik... Strategier kan være mange forskellige ting såsom Trends, Ticks, Moving Average osv. Men de lære du hurtig kende. Tricket med disse EA's "robotter" er ikke nok med man kan handle instant, men også på flere forskellige valutaer eller aktier o.s.v

 

 

MEN ! HER ER TRICKET Man kan også køre flere EA's "robotter" på samme tid på ens egen computer eller hos en VPN udbyder. vi kan også foruden også handle til næsten den samme kurs hos flere broker's på samme tid. Dvs. I stedet for måske kun at køre 1 EA, vi kan køre f.eks. 6 EA's hos 4 broker's på samme tid.

 

24 EA's !!! der hver især måske kan generer en månedlig fremgang på 2.7%... OG en EA der kun generer 2.7% mdr/gain er faktisk rimligt nemt a finde hos MyFxBook.com.... Undskyld mig men tricket er enligt at finde en der generer omkring 2%-3% mrd/gain og som ikke laver risikable handler så du mister alt på din konti ved en dårlig række handler i træk, men at finde dem som generer lav risikofyldt profit hver månede og køre den på flere EA's og hos flere brokers.

and they lived happily ever after

THE END

 

 

Med venlige Ronni. - Rich_life-on-PIPs

 

ps.

 

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Køb træer i Afrika .. Køb ca. 750 træer og så runder du 1 million om 20 år. www.betterway.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

At blive millionær er nu nemt nok 😀
Du køber 1 million øl, åbner dem allesammen, hælder det hele ud og sælger så de tomme flasker, og vupti du har så din første million 😂😂

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie Pedersen:

At blive millionær er nu nemt nok 😀
Du køber 1 million øl, åbner dem allesammen, hælder det hele ud og sælger så de tomme flasker, og vupti du har så din første million 😂😂

Den første?

Men hvad med 5-6 millioner han skal bruge til at købe dem for, er den første million ikke iblandt dem?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rich_Life-on-PIPs:

Ronnie Pedersen:

At blive millionær er nu nemt nok 😀
Du køber 1 million øl, åbner dem allesammen, hælder det hele ud og sælger så de tomme flasker, og vupti du har så din første million 😂😂

Den første?

Men hvad med 5-6 millioner han skal bruge til at købe dem for, er den første million ikke iblandt dem?

Åhhh Kære Rich.

Mon ikke det var en joke jeg skrev, og jeg mener at den er skrevet i sammen stil som hans indlæg er.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)