Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bedre markedsføring af webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Spice it Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for 1½ måneds tid siden startet www.spiceit.dk. Vi har en facebookside, en blog, sendt pressemeddelelse ud, opdateret med nyheder og tilbud og arbejdet med SEO (uden dog at være super eksperter) og vi må bare sande, at der stadig er meget lidt trafik dagligt på vores shop. Jeg tror godt derfor det kunne være godt med noget hjælp fra nogen der har prøvet det her før og det er egentlig det jeg er ude efter her. Så hjælp... :-)

Mvh
Dorte

Spice it

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

Det tager tid at starte en helt ny shop op, så det handler bare om at holde momentum til de besøgende begynder at komme. Jeg har lige brugt et par minutter på din hjemmeside og i forhold til onsite SEO (det du laver på selve siden), så er der forskellige ting du kan optimere. Helt basis-ting som f.eks. meta titles, kan godt optimeres yderligere. At få en effekt igennem SEO tager længere tid, så mens du dygtiggøre dig indenfor det felt og implementere det du lærer på din shop, så kan du f.eks. finde relaterede blogs, der måske kan overtales til at omtale din shop. Det kan give dig nogle besøgende på kort sigt. Sæt også en kampagne op i AdWords, så du kan få noget trafik ind og du kan få en fornemmelse for, hvad der virker - og hvad der ikke virker. Både i forhold til søgeord, men også i forhold til dit design, udvalg mv.

Held og lykke!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe prøv at se den her video, den er rigtig god til at nå ind til kernen til det du sælger og bedre forstå det og derfor kan du bedre markedsføre dit produkt, synes selv videoen er meget god og inspirerende:) https://www.youtube.com/watch?v=u4ZoJKF_VuA

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Spice it Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres brugbare svar - så har jeg lidt mere at gå videre med. 

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Spice it"

Jeg har sendt dig en PM :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dorte

Jeg har et enkelt spørgsmål, bruger I penge på markedsføring?

Som jeg ser det er der to veje - Okay det er meget enkelt sat op, men det kan være nødvendigt i starten. Dermed mister man ikke overblikket, ved at holde halvt gang i 1.000 forskellige ting. 

Indgangsvinkel 1. SEO arbejde - Sats på at ranke højt i Googlediverse relevante søgetermer. Dette kræver et kæmpe arbejde hvis I ikke ønsker at outsource denne del til dyre SEO eksperter. Selv med hårdt arbejde, vi I først kunne se resultaterne efter et godt stykke tid, da SEO tager tid, meget tid. 

Indgangsvinkel 2. Få gang i noget Adwords og noget Facebook annoncering. Her kan I se resultaterne med det samme, og trafikken vil hurtigt stige. I skal dog huske at sætte jeg lidt ind i diverse procedurer der er som annoncør igennem disse medier. Det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse hvis I ikke ved hvad I laver. 

Mit råd vil være at prøve kræfter med noget betalt annoncering via Facebook og Google Adwords, også sideløbende arbejde med noget SEO optimering på jeres webshop

Held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

Skal du have trafik ind på sitet her og nu, så ville jeg benytte mig af Adwords. Sørg for at lig på alle de produkter du har i webshoppen så folk kan finde dig når de søger efter de enkelte produkter.

På den lange bane kan du så arbejde med SEO, så du også kan få folk ind denne vej. SEO tager dog noget tid før det er slået igennem, så jeg ville helt klart bruge Adwords til en start.

Har du brug for hjælp til ovenstående er du velkommen til at kontakte mig da jeg sidder og arbejder med dette til daglig. Du kan så vælge om du vil lave arbejdet selv, men jeg hjælper dig gerne med hvordan du kommer i gang.

Uanset så held og lykke fremover med dine krydderier Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Med et 1½ måneder gammelt domain vil der nok ikke være det store trafik

Skriv nogle gode blog indlæg, lær lidt mere SEO, opbyg jeres side løbende.

I starten skal i være forberedt på at arbejde 70-90 timer om ugen, og ja det gør jeg nu stadig - men det er så en anden side af sagen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Spice it Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah

Tak for dit svar. Jeg har gang i adwords, men det giver bare ikke ret meget. Input til forbedringer ville være dejligt. Hilsen Dorte

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Spice it Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah

Jeg bruger adwords idag, men det giver bare ikke ret meget trafik. Så input til forbedringer modtages gerne.

Hilsen
Dorte 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)