Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere kunder på min webshop?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino

Jeg står og er godt igang med min webshop, som p.t har haft en god håndfuld på hjemmesiden, med glade og tilfredse kunder som alle synes produktet var godt, og dermed også fået et godt indblik i min målgruppe og diverse ting. Men sagen er at denne håndfuld salg ikke er nok til min side for at jeg er tilfreds, da jeg godt kunne bruge at lidt flere folk hørte om mine produkter, og dermed også ville ende ud i at gerne ville købe mine produkter.

Jeg har prøvet lidt adwords/facebook kampanger, men synes at de ikke har givet det afkast som jeg havde regnet med, da jeg fik nogle besøgende, men ikke én eneste af disse lagde noget i kurven på webshoppen, hvilket ikke tyder så godt. Deridmod er de organiske besøgende jeg har mere tilbøjelige til at ligge noget i kurven, og dermed også købe det, og jeg har endda forsøgt mig med at direkte anbefale siden til folk personligt på diverse forums, hvor det også mundede ud i et salg næsten med det samme.

Så mit spørgsmål til jer er, hvad kan jeg gøre for at få kunder i biksen, når jeg står med et godt produkt som folk er tilfredse med, men tværtimod hvor jeg mangler at folk hører om mit produkt og også gør noget ved denne information de får?

Mvh

Martin Zylauv Kristensen

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Til start så kan jeg ikke se den fulde tekst på forsiden i den stor boks til venstre.. Og så syntes jeg at den skifter lidt for hurtigt imellem de forskellige annoncer

Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig, den skifter alt for hurtigt, sæt den op til 6-7 sec i mellem skift

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor er hjemmesiden henne egentlig? :) - kan være at jeg er blevet blind...

Frank

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah sorry min fejl, glemte link, men kan se de andre bare tog linket fra min signatur! det er www.wallartshop.dk :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene forresten folkens, sidder og arbejder med den slider i øjeblikket :) 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Er det en mulighed at kunne lave sine egne citater som wallsticker? - er sikker på at flere efterspørger deres helt eget citat som wallsticker, heriblandt mig selv. Kunne være rigtig fedt :-)

/Martin

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ville fremhæve GRATIS FRAGT helt op på siden, samt tilføje et kontaktformular.

Nååå, det har du jo, men svært at at finde ;-)

Skal man logge ind for at købe? Ikke godt.

Måske et farverigt logo?

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! :)

Jeg er fuldt igang med at få fat i sådan et modul hvor man selv kan sidde og designe en sticker, og derefter automatisk smide den i kurven baseret på en udregnet pris som modulet giver mig, men lige nu, indtil jeg får kapital til at købe den er du mere end velkommen til at smide en PB hvis du vil have en designet! :)

Regner med at få det modul klar til engang i næste måned, da jeg også selv meget gerne ser at man selv kan lave sin egen :) 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt formular er skam helt øverst, og endda også i bunden, udover hvor min mailadresse er i bunden også :) Det med fri fragt, der har jeg lidt i tankerne at tilføje det i et nyt design, da jeg efter i dag vil have lavet et nyt design af de to billeder ved siden af slideren, så der tænker jeg at placere den, logoet er sat på plads i øjeblikket da både visitkort, backend system osv osv har dette på sig, så derfor står det ikke lige som nummer 1 på listen til at få lavet nyt af ;) Man skal ikke logge ind for at købe, og har haft flere kunder der har benyttet sig af både login, samt "ekspress"-versionen :)

-Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)