Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at betale 1000,- dkk tilbage.

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Emil, så kan jeg jo også passende nævne at jeg jo hjalp dig med at lave en Faktura skabelon da den du sendte mig slet ikke levede op til lovens krav og du blev glad for den så alt var på plads. Jeg tilbød dig at lave den kvit og frit og det er helt fint, men du glemmer lige detaljerne i hvordan jeg hjalp dig.

Grunde til at jeg hjalp dig var fordi jeg synes det er sejt i din alder at starte en virksomhed og desuden havde jeg en meget større forventning til hvad Facebook reklamen kunne gøre.

Jeg vil også gerne pointere at jeg sendte dig en pæn mail hvori jeg undrede mig over at der slet ingen reaaktioner havde været på min side, du svarede én gang hvorefter jeg i flere mails fulgte op; - uden svar fra dig. Da jeg så bad om at få penge tilbage så gik der kun fem minutter før du svarede.

Fra min side er FB sagen afsluttet men den anden, den skal nok komme videre.

vh
Rainer

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne stemme i med de andre. - Altså, om du har leveret hvad du har solgt skal jeg ikke blande mig i. - Hvis du har mener jeg ikke man kan kalde dig uhæderlig. - Og jeg mener ikke man kan forlange pengene tilbage.

Derfra og så til, offentligt, at hænge folk (og sig selv ud) synes jeg nu der er et stykke vej.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han havde vel forventet meget mere og er ked af at salget ikke blev større af det - Det er faren ved at købe reklame, det må han indse, og for 1.000kr kan man dælme ikke forvente meget. Der er mange der køber radio- og avisreklamer til væsentligt mere der får intet eller næsten intet målbart ud af det, oftest fordi at køber (!) ikke har gjort sig forarbejde godt nok.

Man skal jo tænke over sin kundegruppe og hvordan man markedsfører sig - Om du så leverer det produkt du lover ved jeg intet om.

Selvom det måske ikke er så pænt af dig at offentliggøre ham/forretningen herinde, så bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere på det!

Jeg nok sige at hvis det er billedet han ville have ud på facebooksiden som reklame, så forstår jeg godt at der ikke er nogen der har klikket eller gjort mere ved det - For det skræmmer da helt ærligt folk væk mere end det lokker, det ligner jo noget der er sammensat i paint eller lignende på 3 minutter - Det er sq en større ommer end at købe markedsføring til 1.000kr og forlange pengene tilbage. Hjemmesiden tager kun Paypal, endnu en ting til at skræmme kunderne væk (Og der kommer dankort når Nets er klar står der, men det ændrer ikke på at det ikke er der nu). Jeg var aldrig kommet ind på siden, det reklamebillede er simpelthen for amatøragtigt - Og det er synd når der er rimelige billeder på siden og et fornuftigt nok design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Aldrig meningen at hænge nogen ud, jeg ville blot bevise at jeg havde leveret opslaget.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

rainerbay:
Grunde til at jeg hjalp dig var fordi jeg synes det er sejt i din alder at starte en virksomhed og desuden havde jeg en meget større forventning til hvad Facebook reklamen kunne gøre.

Nu sidder vi andre jo og ikke ved hvad i har skrevet om, og som tidligere sage, så har vi kun den ene side af historien..... Den anden er måske på vej?.... - Men at du har for store forventninger til hvad reklamen kan gøre, er jo ikke sælgers problem. Med mindre selvfølgelig, sælger har lovet for meget.

rainerbay:
Fra min side er FB sagen afsluttet

Mener aldrig der har været noget. - Og hvis det du har skrevet til OP faktisk er rigtigt, så tror jeg også du skal passe på. Man må ikke true folk.

Jeg tror det bedste er........ [DING DING DING].. Træd ud i ringhjørnet begge to!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Jeg tror det bedste er........ [DING DING DING].. Træd ud i ringhjørnet begge to!

Det vil jeg skam også gerne. Ser da helst at der slet ikke er nogen grund til alt det her. Men da jeg kun er 17 og meget uviden inden for alt dette så blev jeg nød til at spørge herinde om det virkelig kunne passe jeg skulle betale 1000,- kr. tilbage.

Jeg ser selvfølgelig helst at der intet problem er, og det har aldrig været mine intentioner at hænge nogen ud. Ville bare bevise at jeg havde leveret hvad jeg lovede.

Mvh

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mandeblad,

Tak for din respons på min side, det er præcist hvad jeg ønsker at få at vide hvad der er galt med siden. FB Reklamen var fabrikeret af mig selv meget hurtigt, sikkert fem minutter og jeg er langt fra proff på det område.

Omkring betalingsmåder så er både Paii og Nets bestilt men det tager altså sin tid, specielt her henover sommerferien. Registrering af selskabet med CVR nummer har taget det meste af to måneder og uden CVR nummer, ingen Nets og ingen Paii.

Alt sammen kommer på plads, selvfølgelig - du kan roligt besøge siden en anden gang, det vil jeg da håbe. Jeg vil gerne understrege at siden ikke opfattes SÅ negativt da der i det mindste er en del salg. Ofte ringer folk blot om de kan overføre til vores bank og så har de varerne få dage efter. MEN...betalingskort er på vej.

I det mindste er der da trafik på min side lige nu må jeg sige og det er jo fint.

vh
Rainer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Emilborg:
vil jeg overdrage sagen til Forbrugerstyrelsen ligesom jeg vil indgive klager i yderligere 3 købs-lov instanser, inklusive Dansk Webhandel.

Det der er noget vås...

Emilborg:
Det er en tidlig alder at blive blacklistet i for dig

Blacklistet hvor?

Det er en tom trussel det der!

Når det så er sagt, så hold op med at sælge Facebook links uden værdi. JA rent juridisk har du ikke gjort noget forkert, men det er ikke særlig langsigtet at sælge ting der ikke virker. Du ønsker at give folk kvalitet så de får lyst til at handle med dig igen!

Og hold så op med at hænge folk ud offentligt, det må man ikke på Amino og det er bare ikke en måde at løse konflikter på!

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg truer ikke Emil andet end at jeg følte mig dårligt behandlet og jeg vil nok sige; SPECIELT at han ikke gad svare på mine mails, det var rent faktisk det der "pissede mig af". Som eksempel så kunne man måske forestille sig at han kørte en ny runde med reklamen som et "plaster på såret", måske han igen havde fået solgt en raklame til mig i fremtiden.

Jeg har selv drevet forretning i mange år og synes at jeg har en masse gode kunde relationer som er glad for mit arbejde i min branche, jeg kan da sagtens give mig lidt i visse situationer, kunder er jo dem vi alle sammen lever af og vi skal behandle dem fint, faktisk rigtig fint.

Gror der penge på træerne? Ja det gør der, på "Reference Træerne", de kunder der sender beskeder videre til andre, som så får nye kunder til at kontakte os med henblik på opgaver. Reference kunder er de bedste kunder vi kan få fordi de er henvist af andre  kunder.

vh
Rainer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Det der er noget vås...

Emilborg:
Det er en tidlig alder at blive blacklistet i for dig

Blacklistet hvor?

Det er en tom trussel det der!

Når det så er sagt, så hold op med at sælge Facebook links uden værdi. JA rent juridisk har du ikke gjort noget forkert, men det er ikke særlig langsigtet at sælge ting der ikke virker. Du ønsker at give folk kvalitet så de får lyst til at handle med dig igen!

Og hold så op med at hænge folk ud offentligt, det må man ikke på Amino og det er bare ikke en måde at løse konflikter på!

Tak for svar.

Som sagt så var det ikke meningen at hænge nogen ud, og har også undskyldt overfor ham i en pm.

Når det så er sagt så leverer jeg dog også kvalitet.. Jeg har fx. skaffet ca 40.000 klik på link til coolstuff og genereret et salg på 150.000 excl. moms.

Mvh

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)