Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for at komme ud af start hullerne! Affiliate!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lige præcis :) 

Er allerede meget klogere på punktet! Stor hjælp, tak :)

Men i bund og grund, har jeg vel så brug for en ordenlig hjemmeside til det - Ville gerne starte i aften, som partner da hvad jeg har forstået er "gratis" med annoncør skal du lave en minimum betaling på 1000 kr ? 

Hvad ville du foreslog jeg gjorde før jeg startede, er helt fra stratch jo :b er vi ude i at betale dyre domme for at få en ordenlig hjemmeside, og så derefter melde mig som partner eller hvordan.. 

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. starte op med et domæne og så sætte det op med wordpress. Der behøver du ikke at være super skarp til at kunne programmere.

Og så skal du have fundet et tema at sætte din side op med. Der er både betalte temaer, som varierer fra 5$ til 100$ rundt omkring, og så er der de gratis temaer.

De klassiske standard temaer, Twenty (efterfulgt af tal), f.eks. Twenty fourteen, følger med i wordpress installationen.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! det vil jeg begi' mig ud i, tak for alle de gode svar! og tak for hjælpen so far!

Mvh

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak! Har allerede kigget på nogle af dem.. Jeg er dog stadig meget i tvivl om hvordan det helt 100 skal foregå.. Nok mest fordi jeg havde forstået det ikke ville koste en rød reje, men man kommer jo nok ikke uden om at, betale for domæne m.m. Og så vil de jo også have et start indskud hos diverse sites, for man kan blive partner/annoncør!

Men tak, jeg fortsætter med at læse :D (y)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som udgangspunkt tror jeg ikke, du er på udkig efter at blive annoncør. Så vidt jeg kan forstå på det hele, så er det ikke dig, der har et produkt. Korrekt? Ergo er det ikke annoncør, du skal blive, men derimod affiliate partner, hvis vi tager Partner-Ads som udgangspunkt, og det koster ikke penge.

Jeg tror du har misforstået noget. Hvis du gerne vil tjene penge på at sende folk til webshops el.l., så er det affiliate partner, du skal blive. Hvilket blandt andet fungerer på den måde, at du laver en hjemmeside, der reklamerer for forskellige produkter eller services, og tjener penge hver gang de sender en ny kunde af sted.

Hvis du er i tvivl om, hvordan disse sider kan se ud, så kan du kigge på nogle af de sider, der er med i Affiliate DM. Klik her for at se listen over dem, der er med. 

Spørg endelig, hvis der er andet Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan dette gøres via Facebook ? Hvis muligt kan jeg så få din facebook/skype.. Hvis du har lyst til at tale mere, det ville være en nemmere dialog. du virker som om du har meget styr på det :) Og du har helt ret, jeg er ikke ude i at ville give penge for noget - og det er præcis det jeg søger, at fp kunderne til at købe produktet igennem mit link.. Herved kan jeg forstå at det SKAL være igennem et website, og ikke en facebook gruppe? ved et website er vi ude i, at du skal designe dit website flot og orginalt, samtidig med du skal have et domæne m.m. - Har jeg forstået det korrekt ved at jeg IKKE kan gøre dette via facebook, jeg SKAL simpelthen ud at invitere i en hjemmeside :) 

Mange tusind tak for dit uddybende svar!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare tilføje mig på Skype; erzael

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool. done!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle gode lister som er kommet frem i denne tråd.

Men bare hvis der skulle komme nogle senere. Så tror jeg at man kan læse mange steder at man skal holde sig fra netværk hvor man skal betale indskud. Der er mange som tjener penge på Partner-Ads, Tradedoubler og Euroads. m.fl.

Der er ting som man kan finde hos den ene og ikke hos den anden.

Og så min personlig holdning. Lav din egen web side fordi hvis nogle klager over dig på facebook gruppe og din konto bliver lukket. Så tjener du ikke nogle penge. Men hvis du har en web side og du sender kunderne til denne web side fra facebook. Så kan kunder stadig finde dig via google også i morgen. Og det er google søgninger du nok også kommer til at få din største indtjening fra.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)