Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Humanitære projekter fra hele verden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer Smile

Nu har jeg gennem nogle måneder været i gang med at bygge en "donations crowdfundings organisation" op - Giving2Charity. Holder planen er det hele klar til at gå i luften d. 1. oktober.

Dog for at komme godt i gang mangler jeg flere projekter der mangler indsamling til øremærkede projekter.

Her håber jeg I kan hjælpe med mig at komme i kontakt med organisationer eller personer der har tilknytning eller mangler penge til deres projekter!?

Se profil beskrivelse herunder:

HVAD ER Giving2Charity:

Giving2Charity er en global velgørenheds crowdfunding site, der har skabt en platform, der gør det nemt for alle at donere penge til humanitære projekter over hele verden. Sammen med udvalgte ambassadører giver gives der en unik mulighed for at der altid er fokus på det enkelte projekt.  Når en projektindsamling ender udleveres pengene som aftalt og Giving2Charity følger herfra projektet til ende og informer donatorerne om projektets udvikling samt afvikling.

 HVEM HJÆLPER VI:

Vi hjælper humanitære projekter over hele verden med at skaffe penge til den fornødenhed de måtte have brug for. Giving2Charity har lavet en platform der gør det muligt at for alle at donere penge via simple betalingsmuligheder. Når beløbsmålet er nået sendes pengene det rigtige sted hen og vi følger dernæst projektet til ende. Under hele processen informerer vi donatorerne.

HVORDAN FORMIDLER VI OG HVEM HJÆLPER OS:

De sociale medier, såsom Facebook, Twitter o.lign. er nogle af de medier der tages i brug. Ved at udnævne en række ambassadører der alle er ildsjæle i forhold til det at hjælpe andre, bruger vi alle vores sociale netværk og på den måde etablerer vi kendskabet til hvert enkelt projekt vi har. Hertil kommer at den ansvarlige for det enkelte projekt samt donorerne alle har interesse i at formidle projektet, så deres netværk kan også hjælpe til. Finder vi andre muligheder for at formidle kendskabet til projekterne tager os dem i brug. Vi er åben for alle muligheder.

HVORFOR VÆLGE OS:

Fordi vi sammen med dig ønsker at gøre denne verden til et bedre sted. Via gennemsigtighed, troværdighed og handling vil vi ændre verdenen til det bedre for mange mennesker.  Intet sker uden din hjælp - så din donation er vigtig. Vi er med til at sikre at din donation kommer det rigtige sted hen og som en af de meget få, vil vi følge projektet til ende og informerer dig hele vejen. Vi giver dig et medejerskab.

På forhånd tak :-)

Venligst Thomas Gravenslund

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)