Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokathjælp ? Nogle råd til min situation... hjælp hjælp

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skriver beder jeg om Advokathjælp fra folk med juridisk erfaring . Ikke personlige meninger eller spydige kommentarer.. Jeg jeg har valgt at stole på manden, da han både har en linkd-in profil, med gode referencer, facebook profil og har udleveret et telefon nummer. Ville du også gøre i min situation John.

Derfor vælger jeg ikke at udleverer ham med navn, og vælger at rette min interesse mod Norwegian og deres valg med at udleverer mit pas til en fremmed

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øh så kvinden du mener har nakket dit pas ringede og spurgte hvordan du kom ind uden det ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thisisme:

Som jeg skriver beder jeg om Advokathjælp fra folk med juridisk erfaring . Ikke personlige meninger eller spydige kommentarer.. Jeg jeg har valgt at stole på manden, da han både har en linkd-in profil, med gode referencer, facebook profil og har udleveret et telefon nummer. Ville du også gøre i min situation John.

Derfor vælger jeg ikke at udleverer ham med navn, og vælger at rette min interesse mod Norwegian og deres valg med at udleverer mit pas til en fremmed

en gang til - Hvad i H får dig til at tro på det er Norwegian der har udleveret det når manden reagerer som han gør - det hænger ikke ret godt sammen - og uden mandens hjælp har du jo ikke skygge af chance for at vise at det er Norwegian der har givet ham det.

Det er det vi prøver nogen stykker at fortælle dig og når man skriver på et forum kan man ikke kun vente proff råd der ellers ville koste kassen fra en jurist men må tage mod de gode råd man nu en gang får uden at bliver tøsefornærmet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

irelevant

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem det.. 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kollega glemte en morgen sin pung med togkort, dankort, sygesikring, kørekort, matas kundeklubkort og årskort til zoo i toget på strækningen fra Odense til København - han blev hen af formiddagen ringet af op af en flink mand der havde fundet den i toget, det blev han glad for.

/Arco

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh og hvorfra har en for dig ukendt kvinde dit nummer ? Og siden hun ved du mangler dit pas må hun vel være i besiddelse af det ?.

det hele lyder meget mærkeligt og usammenhængende.
Hvad er det du forventer at få ud af en retsag hvis du køre en sådanne ?.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Arco Iris:

Min kollega glemte en morgen sin pung med togkort, dankort, sygesikring, kørekort, matas kundeklubkort og årskort til zoo i toget på strækningen fra Odense til København - han blev hen af formiddagen ringet af op af en flink mand der havde fundet den i toget, det blev han glad for.

/Arco

Han måtte i øvrigt hente sin pung i Roskilde, hvilket var lidt besværligt - men intet i forhold til det besvær det havde været hvis skulle bruge krudt på at få nye kort til alle hans ting eller forsøge at sagsøge DSB.

/Arco

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :


Alle de gode råd?? Nævn et godt råd John ?? Ud over Michael - Tror du skal ha kigget på din definition af et råd?

Kan godt se jeg ingen vegne kommer... Glem det! slet bare det her indlæg Admin!
Tak for jeres hmm.. ja God weekdn 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være at jeg spørger dumt, men har manden oplyst dig om hvordan han er kommet i besiddelse af dit pas ? Det kan måske kaste lidt lys over denne efterhånden mystisk historie.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)