Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER HJÆLP! Godt produkt, men ikke meget salg?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Produktet ser lækkert ud og I har en flot hjemmeside. Nu skal der bare fokuseres på salg, salg og salg. Der er ikke en rigtig løsning ud over hårdt arbejde og lidt held. 

Få inspiration til jeres arbejde ved at læse artiklen Kom i gang med salg og de brug de links, den giver. 

Du er sikkert en "design og produkt iværksætter" så måske du skal tillægge dig lidt aggressiv salgsattitude for for at få hul igennem til kunderne. En omtale i mode/livsstil magasin vil også være rigtig godt.

Bare klø på.

mvh

Mogens

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens Thomsen! :)

Jeg vil sige tak for din besvarelse og tak fordi du sendte linket, det vil jeg give mig tid til at læse! :)

Mvh, Munz (Simon) 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Lige et hurtigt spørgsmål, overvejer i at lancere produktet til f.eks Samsung også ?

Den er virkelig lækker, men det er jo lidt ærgeligt for os med galaxy telefoner :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg tror også bare I skal have lidt  tålmodighed. Man forventer lidt at det fra day 1 springer ud i fuld firspring, hvis man har et godt produkt, men det tager sin tid. Folk skal lige registrere jer i hukommelsen, snakke lidt om jer osv. Når behovet for dem opstår vil I være top-of-mind - der vil jeres enkle navn nok hjælpe jer!

Men før folk køber, skal de registrere jer i bevidstheden og når behov opstår, vil I høste frugterne. Blot fordi man laver et fedt produkt og folk roser det, er det ikke ensbetydende med, at man skaber behovet samtidig.

Jeg har i hvert fald talt godt om jer og min kæreste var også ret vild med jeres produkt - ingen af os har dog behovet pt. :-)

Mvh Dennis

Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  WorkStyle.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har selv en tilsvarende dock, men i børstet aluminium. Jeg købte den pga. dens eksklusive "look and feel" og ikke fordi jeg havde brug for en dock. Det er det eksklusive der sælger, ikke funktionen så jeg ville pifte jeres produkt lidt op:

Det påklistrede logo får den til at se "billig" ud. Jeg anbefaler prægning eller "brændemærkning" i stedet for klistermærket. Vil se langt bedre ud, være diskret og måske endda være billigere..

Når det er klaret kunne man også eksperimentere lidt med at gøre fronten skarp i stedet for blød - altså så den er skåret skråt og skarpt så den flugter med iPhonen i docken (samme vinkel). Men først skal i erstatte klistermærket med noget mere lækkert og diskret. :-)

Good luck.

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak fordi i tog jer tid til at se på vores hjemmeside og produkt. Vi er glade for at høre i kan lide hvad i ser.
Vi høre både positive og negative ting om vores logo / skilte på fronten, men vi har valgt skiltene. Vi er kede af du ikke kan lide dem og vi har også overvejet at lave nogen varianter hvor logoet bliver brændestemplet.

Mvh, Munz (Simon) 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg vil bestemt følge jer på facebook, tak for linket.

Har i overvejet muligheden for at komme ud i detailhandlen med produktet ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Martin! :)

Vi er super glade for at høre du vil følge os på facebook og ja, vi vil også gerne ud i nogen fysiskebutikker og er også på vej ud i nogen. Vi håber på at komme ud i endnu flere og få spredt produkt mere ud.

Mvh, Munz (Simon) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rinberg. 
Alle de andre har jo allerede sag alt hvad der var at sige.

Jeg syntes det er et fedt produkt, og jeg kan rigtig godt lide ideén om at blande apple aluminium med træ.
Når i nu skal til at udvikle det næste produkt i linjen, ville jeg syntes det ville være super fedt at se noget lidt mere rustikt.

Fandt nogle billeder af nogle docks af træ som jeg helt sikkert ville købe hvis jeg så den hos en dansk forhandler! 

Herunder er et par links til billeder:
http://tinyurl.com/pcolzv7
http://tinyurl.com/q5so9lp


Ved at det ikke er produkt ideér i spørger efter, men kunne ikke lade være :) 

Håber der kommer gang i jeres forretning!
Smider jer da også lige et like på facebook, det kan jo være i en dag kommer med en drivtømmer version af docken!  

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)