Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en shopify shop eller overvejer du?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er intresseret i at høre lidt om folks erfaringer med Shopify? Godt/Skidt

1. Hvorfor valgte i Shopify.
2. Er i glade for Shopify.
3. Hvis i er gået væk fra Shopify, hvad er grunden?
4. Ville i anbefale Shopify til andre
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Oblivious Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan.

Min kæreste og jeg bruger Shopify til vores webshop www.oblivious.co, og vi er rigtig glade for det. Systemet er nemt at bruge og samtidig også til at betale. En af grundene til, at vi valgte Shopify frem for eksempelvis Bigcartel er, at "shopify" ikke fremgår i webshoppens IRL, som det desværre gør med Bigcartel, hvilket giver et mere professionel udtryk, hvis du spørger mig.

Jeg vil helt klart anbefale Shopify Smile

Med Venlig Hilsen
//Mette. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan,

Jeg har før haft en webshop i shopify og det var egentlig udemærket.

Det er et flot system og ret simpelt system, der er let at opsætte.

Grunden til at jeg ikke bruger Shopify idag er nok bare at den branche, som min webshop var i, ikke interesserede mig.

Jeg kan godt anbefale shopify, men wordpress kan også klare jobbet, hvis man gider bruge længere tid på det.

Håber det var nok svar.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Schnor:
Min kæreste og jeg bruger Shopify til vores webshop www.oblivious.co,

Hej Mette.

Nu er der jo også andre løsninger i danmark, feks Dandomain, Smartweb og Shoporama mm. Hvorfor blev det til shopify?

Bruger i nogle af shopifys mange plugins og i såfald hvilke?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Gerdes:
Grunden til at jeg ikke bruger Shopify idag er nok bare at den branche, som min webshop var i, ikke interesserede mig.

Hej Christian

Tak for svaret.

Så når du stopede med at bruge shopify, var det ikke pga. Shopify men fordi du stoppede med at drive shop?

Mvh

Bryan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det er korrekt. Hvis jeg skulle starte op igen, så ville shopify ikke være udelukket.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Gerdes:
Det er korrekt. Hvis jeg skulle starte op igen, så ville shopify ikke være udelukket.

Hej Christian


Hvad var grunden til at du valgte shopify og ikke en af de danske hostede løsninger?


Mvh

Bryan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det var enkelt og lige til. Prisen var til at betale og det hele så fornuftigt ud + man får nogle dage til at sætte webshoppen op.

Derfor valgte jeg at prøve shopify.

Betalingen med for eksempel quickpay og paypal er super let at sætte op. Det var smukt.

Vh

Christian

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er fuldstændig enig ChristianSmile

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan

Jeg kan helt klar anbefale shopify. Jeg anvender den på www.kaffemm.dk, og det er meget få dårlige ting jeg kan sige om det. Jeg har tidligere arbejdet med dandomain webshop som jeg synes er håbløs forældet og ulogisk. Jeg har også en webshop hos scannet www.bluehorizon.dk som også kører rimelig godt, men de halter også bagefter shopify hvad angår udvikling (3 år siden den sidste fik en ordenlig overhaling).

Shopify er utrolig logisk og enkel i opbygningen og hvis man kan leve med de få begræsninger der, så er det et godt sted at begynde. Det kan langt fra det samme som prestashop og megento, men hvis man har kode-skræk har shopify en slags app-store som med 1-2 klik installere plugins til f.eks. postdanmark pakkesedler, flotte fakturaer, facebook shop, mailchimp nyhedsbrev, google merchant center osv.

Jeg har iøvrigt lige fået Braintree betaling, så jeg kan modtage visa og master på samme måde som Teller.

Thumbs up herfra.

Mvh Gösta

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)