Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny facebook side.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Arensbach Tømrer, Snedker & Byggerådgivning Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen folkens,

jeg har nu efter knap 2 års overvejelser opstartet mit Tømrer, snedker og byggerådgivnings firma. 

Er i fuld gang med at oprette en facebook side til virksomheden (man skal jo starte et sted) er så løbet ind i et par forhindring i den forbindelse: 

-ville gerne tilføje et par billeder til album jeg allerede oprettede før jeg offentliggjorde siden, ser bare dette som et problem fordi hver gang jeg tilføjer et billede til et gammelt album, popper det op på alle der synes godt om sidens startskærm, og vil nødig at folk føler jeg spammer. er det i det hele taget muligt at gøre siden "offline" uden at miste alle sine likes, for så kunne man jo redigere en masse ting i siden her uden folk blev bombaderet med opslag, har også nogle billeder af mindre imponerende projekter jeg gerne vil have ind under mine albums men synes ikke de er specielle nok til folk skal spammes på deres starside med dem, så ja hvordan gør jeg det? :) 

-Næste problem er at når folk går ind på siden www.facebook.com/ArensbachByg så skal de klikke på "impressum" i venstre side af skærmen under om for at se min korte beskrivelse af firmaet. har set andre sider hvor beskrivelsen af firmaet bare står der øverst "klar til at læse" og det kunne jeg godt tænke mig så det var det første folk så når de besøgte siden. 

håber der en der kan hjælpe mvh Ask Arensbach 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Arensbach.:

Hej igen folkens,

jeg har nu efter knap 2 års overvejelser opstartet mit Tømrer, snedker og byggerådgivnings firma. 

Er i fuld gang med at oprette en facebook side til virksomheden (man skal jo starte et sted) er så løbet ind i et par forhindring i den forbindelse: 

-ville gerne tilføje et par billeder til album jeg allerede oprettede før jeg offentliggjorde siden, ser bare dette som et problem fordi hver gang jeg tilføjer et billede til et gammelt album, popper det op på alle der synes godt om sidens startskærm, og vil nødig at folk føler jeg spammer. er det i det hele taget muligt at gøre siden "offline" uden at miste alle sine likes, for så kunne man jo redigere en masse ting i siden her uden folk blev bombaderet med opslag, har også nogle billeder af mindre imponerende projekter jeg gerne vil have ind under mine albums men synes ikke de er specielle nok til folk skal spammes på deres starside med dem, så ja hvordan gør jeg det? :) 

-Næste problem er at når folk går ind på siden www.facebook.com/ArensbachByg så skal de klikke på "impressum" i venstre side af skærmen under om for at se min korte beskrivelse af firmaet. har set andre sider hvor beskrivelsen af firmaet bare står der øverst "klar til at læse" og det kunne jeg godt tænke mig så det var det første folk så når de besøgte siden. 

håber der en der kan hjælpe mvh Ask Arensbach 

Godt at se at du er blevet selvstændig : )

Du kan gå ind under dine facebook indstillinger (Settings - General - Page visibillity - også sætte et hak for "Unpublish page". På den måde vil folk ikke kunne se din side indtil du fjerner hakket igen, og du vil kunne lave alle de ændringer du ønsker.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Arensbach Tømrer, Snedker & Byggerådgivning Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg mister ikke mine likes? :)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Arensbach.:

Og jeg mister ikke mine likes? :)

Nej det gør du ikke : )

Med hensyn til "om teksten" lyder det mærkeligt at du først skal trykke på linket før den viser teksten. Du kan evt. tilføje mig som admin på facebook siden så kan jeg lige kigge på det : )

Skriv evt. en privat besked her 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)