Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg bogføre hver ENKELTE bestilling?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg bruger Dinero og CMS-systemet Opencart, og jeg har et hængeparti med bogføring.

Jeg har for nyligt lavet en kampagne, som har giver 100+ ordrer hver dag, og da jeg ikke har en bogholder, tager det mig uendelig lang tid at bogføre hver eneste dag. Disse 100+ bestillinger består 100% af de samme varer, samme fragtsats og lignende, men  blot forskellige kunder. Kan jeg bogføre det hele over én faktura i stedet for? Altså lave en faktura for hele dagen?

Hvad er alternativet, hvis jeg ikke kan det?

Med venlig hilsen,

Kiranan Vijayakanthan
MrMista.dk 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset du vel kan bogføre på samlebilag har kunderne vel krav på et eller andet type faktura som de kan bruge i deres regnskab

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunderne får det fra mit CMS-system, men jeg skal lave en seperat faktura for hver kunde, som er utrolig tidskrævende. Her spørger jeg, om jeg ikke bare kan lave én faktura for hver dag? Så længe jeg har bilag i orden?

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg også mene, at du skal gøre det hver for sig, i og med det er en ny kunde.
Det er helt sikkert et samlearbejde :) !

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke reglerne, men synes umiddelbart det virker voldsomt, at du skal bogføre alle bilag enkeltvis.

Hvad gør man så, om få år, når mikrobetalinger via telefon, på nettet, bliver mere udbredte?

Jeg tror E-conomics automatisk kan hente bilag ind fra din webshop, så du ikke skal bogføre fakturaene manuelt.

Mener også at have læst, at Dinero arbejder på en webshop integration, så måske er der lige rundt om hjørnet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes netop også, at det virker rimelig voldsomt, at de skal bogføres alene. Det er noget rod, at jeg skal bruge 4-5 timer/24 hver dag på det, når jeg kunne bruge det på at gøre noget ved salget, så det stiger endnu mere.

Har ledt efter en API mellem Opencart og et regnskabsprogram, men uden held. Har kontakt til en, som selv har udviklet et til Billy's billing, som er det eneste håb, lige nu.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ehm få lavet en integration imellem dit regnskabsprogram og opencart obviously

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero's API er ved at være klar, så vi forventer at 3. parts udviklere kan begynde at programmere til det seneste slut juli.
Så mon ikke vi er klar med Opencart inden for 2-3 måneder?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ja okay, så er der vist ingen grund til at rykke fra Dinero. Ved at Billy's billing også er på vej med en API løsning, men jeg tager bare den første, der så kommer naturligvis.

Tak for svar, Martin.

Med venlig hilsen,

Kiranan V.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen!

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)