Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny checkud men stadig KUN 0,25% i konverting

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Et Visa/Dankort som stort set alle har, det godkender NETS. Og så godkender de bare RENT Dankort.

De godkender ikke Visa og Mastercard, men at de udgør 20% af de handlende har jeg svært ved at tro på, da minoriteten af Danskerne som standart udstedes med et Visa/Dankort når de opretter sig i en bank

Jeg vil dog gøre det tydeligt at man via Paypal kan bruge udenlandske kort.

Derudover vil jeg se nærmere på Valitor.

Jeg har fået rigtig mange gode fif, som nu er givet videre til min programmør, jeg ligger det nye forbedret mockup herud til diskusion igen og gennemgang inden det bliver kodet.

Tak for de mange fif og råd :)  

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du roligt tro på. Og hvis du henvender dig til yngre kunder, er procent delen endnu højere. På en af mine shop er det ca 40% der benytter debit kort.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige forsøgt at lave et test køb, men er total forvirret over hvor jeg nu skal klikke henne. Der er vildt mange logoer.
Lav evt. de 2 muligheder som radio buttons, (Dankort og paypal. IKKE ePay og paypal) og så en god call to action knap, der sender kunderne til betaling.

Og så skal der ikke være noget engelsk tekst, der kan gøre kunden i tvivl om, om det nu også er en "rigtig" webshop

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Udelukker det at tage dankort at man ikke kan tage imod Visa og Mastercard debet kort Nikita? Det tror jeg ikke.
Vi tager da både imod Dankort og alle internationale kort heriblandt Visa og Mastercard. Og det er hos teller/nets

 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

@OP

Du kan da stadig tillade dig at vise et Visa og et Mastercard istedet for Paypal og Epay logoet. Min erfaring siger mig 
at det virker langt bedre at vise et Visa og et Mastercard logo end Paypal logoet.

Med Paypal kan du jo netop tage imod Visa og Mastercard ;) 

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)