Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny checkud men stadig KUN 0,25% i konverting

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Ja eller vælge Valitor eller Teller som indløsning da der er penge at spare i forhold til Nets og du så bare benytter/viser Visa/Dankort osv.

Hvordan skal han det? Som jeg ser det, tilbyder han kun Dankort, hvor NETS har monopol på produktet?

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg handler ikke så meget online så min viden på området er begrænset. Men når jeg handler online så skal det være simpelt - hele vejen til varen lander i min postkasse. Hvis jeg i forbindelse med betaling bliver mødt af en masse spørgsmål vedr. registering mv tjekker jeg videre til næste forhandler.

En anden ting du måske kan tænke over - hvem trækker pengene på kundens konto? MissAmour? Som allerede nævnt ovenfor vil mange kunder nok gerne have varerne leveret privat. Har man - som os her i huset - fællesøkonomi er der en vis "risiko" for at kæresten fanger den på kontoudtoget.

 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja korrekt hvis han UDELUKKENDE kun vil have Dankort på siden. Hvad jeg så svare på må du jo lige læse igen.

Du kan sagtens ansøge om indløsningsaftaler for Dankort hos andre udbyder end Nets, da det er billigere i længden hvis du også ønsker Visa, Mastercard osv. De sørger bare for at samle dine indløsningsaftaler hos en udbyder.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg udemærket klar over. Hvis du lige kigger på hans side, tilbyder han pt. kun dankort, med undtagelse af PayPal.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og uden at starte en større diskussion og ordkløveri med dig gik spørgsmålet på andre former for betaling

Citat: "Så måske en god ide at skifte Epay ud med NETs som alle kender til :) Vupti, lige en god ide ud det blå. "

Som jeg så svarede på.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det umiddelbare svar, og nok det der gør du mister en del ordre, er at du overhovedet ikke viser at du tager imod Visa eller Mastercard. Hvorfor viser du slet ikke et Visa eller et Mastercard? Jeg ville fjerne Paypal og Epay logoet, og sætte et Visa og et Mastercard ind istedet.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Pga vi er en sexshop så tilbyder de ikke Visa eller Mastercard dem jeg har søgt hos (Teller og NETs)

Så kender i nogle som tilbyder dette til sexshops, vil jeg meget gerne vide det :) 

Men et visa/dankort er vel det samme som et dankort (Når man tænker betalingsmuligheden) 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja/nej, altså Dankort mulighed udlukker alle der har "debit kort" dvs. Visa-eletron, Mastercard Debit, Maestro, udlandske visa kort osv, Dankort er billiger men du skær rigtig stort publikum fra, jeg vil umilbart tro du midster 20% af dine kunder, hvis din statestik kan samlines med vores, så er ca. 2 ud af 10 kunder nogle der har debit kort, og det syndes jeg er rigtig mange for at spare omkring 1500 - 2000kr pr år, så vil helt sikkeret anbefalde dig at få lukket op for Visa og andre udlandkse kort også.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret spændende debat med gode fif

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper, prøv evt. lige Valitor.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)