Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny udviklet hjemmeside!

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! 
Først vil jeg sige, at det er fantastisk at i tager jer tid til at kigge ind på vores hjemmeside. I kommer med rigtige gode kommentar og vi tager det hele til os!

Men ja, vi har tænkt os at viderudvikle til andre telefoner også. Vi danner os bare først et "fundament" i Iphone, da de fleste ejer en Iphone.
Vi er også begyndt at bemærke at efterspørgslen er større end forventet, så du har måske ret i at flere snedker var en mulighed, så vi ikke hele tiden "løber tør".
Vi kan godt se at billedet er større end forsiden, men det handler også meget om hvilken Computer man benytter.  Det med en blank metalplade og sælge til virksomheder, har vi overvejet. Vi tænker på længere sigt at, lave en "Firma-pakke". Det med at vi i kurven har funktionen " Bergen leveringspris", var en test. Vi kan godt se at i starten, hvor vi højstsandsynligt kun kommer til at sende pakker ud i Danmark, kan den være lidt "ubrugelig".

Men igen, mange tak for jeres henvendelser. Vi nyder at høre om vores produkt, især når i er så positive omkring det. 
Følg os på Facebook, så i kan holde jer opdateret : https://www.facebook.com/MunzDk?ref_type=bookmark


Forsat god aften til jer alle!

Mvh, Munz

 

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået og et yderst tiltalende produkt(hvilket er blevet ydret et par gange i denne tråd). Ligeledes præsenterer I jeres produkt flot, hvilket er essentielt

Efter min mening, har I fremskabt en utrolig flot og stilren hjemmeside, som går godt i spænd med jeres produkt. Well done!

De få forslag fra min side(og her er befinder vi os på bagatel niveau) er:

Som tidligere nævnt en leveringstid indikator og at I har de sidste formaliter på plads vedr. fremvisning af CVR osv. Dette vil ligeledes hæve troværdigheden mellem jer og jeres "potentielle" kunder.

http://startvaekst.dk/regler-for-hjemmesider

Men igen, godt udarbejdet og et interessant produkt. Hvornår regner I med at åbne for bestilling?

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alan! :)

Vi er igen glade, for henvendelsen. 
Vi regner med at åbne op for bestilling SNART!  
Tag ind og hold øje med vores Facebook side, det første parti ville ikke være kæmpe og efterspørgslen er stor. 

Facebook side : https://www.facebook.com/MunzDk?fref=ts

M
vh, Munz

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Video præsentation ville være SÅ cool!
Kan anbefale Peter Bjerke ( www.peterbjerke.dk ) til det video tekniske hvis i mangler en.

Kunne være fedt at se processen.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Tak for tippet :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side og lækkert produkt - dejligt med nogle der sælger godt håndværk i stedet for billige smartphone covers. :)

På min Nexus5 med Android 4.4.3 i Chrome browseren er menuen i toppen lys grå. Menu og Kurv står med hvidt og er næsten umuligt at læse. Bare lige en ting jeg faldt over. :)

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe!

Vi kan godt se at farverene falder lidt ind i hinanden og det vil vi kigge nærmere på.

Mvh,Munz :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser lækkert ud...

Hvis jeg må komme med en note til selve produktet, ville jeg fræse eller brænde jeres logo på i stedet.

For at holde det unikke i et rent naturmateriale, som er en del af jeres koncept.   

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Poke the bear har helt ret - det vi se meget mere elegant ud.

Men superflot hjemmeside!

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Produkterne ser ud til at være i god kvalitet til en god pris.

Det der slog mig, er at i ikke bruger jeres logo på selve siden. Der her i bare skrevet Munz. Ved det er en lille ting.
Jeg ville måske give den store slider på forsiden en overlay farve så man bedre kan se menuen.

Den røde baggrunds farve på dine køb knapper er også en tand for mørke.  

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)