Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook reklame for dig og din virksomhed. Over 145.000 visninger.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

glenn007:
vis du kan dokumentere dine besøgende lytter jeg gerne. Der er altid plads til forbedring som man siger.

Når du nu spørger så pænt så får du dem da :-)

 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kan du forklare os der ikke forstår dine facebook sider

alle ser ud som om der kun er liv i dem en uge så dør de

se eks den her

 

Sådan et image der viser at sitet pludselig på en uge for tons af likes og derpå dør den

som all dine facebook sider

Kan du forklare hvad det skyldes

 

Og en helt anden ting flere af dine facebook sider har mærkelige byer som betegnet hvor flest likes kommer fra

eks Australien og Norge

Hvad kan de gavne danske brugere hvis det er Folk fra Australien der liker

Skal det ikke være danske for at det hjælper danske kampagner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress Support:

Sådan et image der viser at sitet pludselig på en uge for tons af likes og derpå dør den

som all dine facebook sider

Kan du forklare hvad det skyldes

Det skyldes at jeg deler mine sider på alle mine andre sider lige når jeg starter en ny. På den måde opnår den en ekstrem god start og får mange likes, efter det falder det da jeg ikke gør reklame for siden.

Wordpress Support:

Og en helt anden ting flere af dine facebook sider har mærkelige byer som betegnet hvor flest likes kommer fra

eks Australien og Norge

Det er bare fordi der er norske følgere? Det er der skam intet usædvanligt i. Og den med australien forstår jeg heller ikke selv, for der kommer kun 200 fra australien så vidt jeg husker.

Men ja, det er ganske simpelt hvis man lige forstår at skabe facebook sider :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Altså, det kan godt være jeg tager fejl - men Emil blev spurgt om han kunne understøtte sine udsagn, og det gjorde han så ved at vise billeder af statistikken.

Så som jeg lige ser det nu, har han jo faktisk underbygget sit tilbud - som han jo iøvrigt som alle andre +medlemmer har lov til at tilbyde alle.

Jeg vil nok til at give Emil ret i, at hans tråd bliver hijacket på det groveste - så hvorfor ikke bare lade ham tilbyde hvad han nu har Wordpress Support

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Bennie Larsen:
Jeg vil nok til at give Emil ret i, at hans tråd bliver hijacket på det groveste - så hvorfor ikke bare lade ham tilbyde hvad han nu har Wordpress Support

 

 

Hej det var ikke ment som at vi ville hijacke tråden blot stiller vi spørgsmål til produktet

og nu du taler om at hijacke jamen så har Emilborgg vel i flere måneder selv hijacket masser af tråde med spam kommentare

så jeg kan ikke se problemet det skulle være et problem nu det er hans tråd

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bennie Larsen:

Altså, det kan godt være jeg tager fejl - men Emil blev spurgt om han kunne understøtte sine udsagn, og det gjorde han så ved at vise billeder af statistikken.

Så som jeg lige ser det nu, har han jo faktisk underbygget sit tilbud - som han jo iøvrigt som alle andre +medlemmer har lov til at tilbyde alle.

Jeg vil nok til at give Emil ret i, at hans tråd bliver hijacket på det groveste - så hvorfor ikke bare lade ham tilbyde hvad han nu har Wordpress Support

Tak for det. Sådan en kommentar har jeg manglet.... :-)

Vil også gerne lige dele dette billede:  

Som viser at de få affiliate links jeg har lagt op har omsat for over 11.000,- hvilket siger noget om en god mulighed for ROI. :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress Support:
så jeg kan ikke se problemet det skulle være et problem nu det er hans tråd

Altså ud fra devisen om "øje for øje - tand for tand"!

Så man skal altså ikke sige noget til dig, som man ikke selv vil beskyldes for igen - måske bare lidt senere ! Hmmm

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bennie Larsen:
Altså ud fra devisen om "øje for øje - tand for tand"!

 

Nej

Mere du kaldte spørgsmål hijacking så bemærkede jeg at det ikke var hijacking men at Emil i øvrigt selv havde benyttet sig af den slags

 

Nej men der er flere ting som virker besynderligt som en køber bør være opmærksom på inden han bare fare ud og køber her

og det her er jo et debat forum

Så lad ham da svare på spørgsmål

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan også have dit link til at ligge i en af, eller flere, af sidernes beskrivelse.

Det har jeg pt. gjort med Coolstuff og det har omsat for over 1400,- bare i dag. Har indtil videre omsat for over 12.500 i alt, og det er på under en måned. Prisen for dette kan diskuteres, dog garanterer jeg ikke at du vil opnå samme succes eller bedre.

Emil

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:

Wordpress Support:

Sådan et image der viser at sitet pludselig på en uge for tons af likes og derpå dør den

som all dine facebook sider

Kan du forklare hvad det skyldes

Det skyldes at jeg deler mine sider på alle mine andre sider lige når jeg starter en ny. På den måde opnår den en ekstrem god start og får mange likes, efter det falder det da jeg ikke gør reklame for siden.

Har jeg forstået det rigtigt, at du deler dine nye sider på dine andre sider, hvilket vil sige, at det er mange af de samme mennesker, som liker flere af siderne? Eller misforstår jeg ovenstående?

Hvis jeg har forstået det korrekt, så giver det da ik meget mening at markedsføre sig i andre end den store gruppe?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)