Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor kan man ikke skjule indlæg ud over aller første side?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne let spare mig selv tid og endnu vigtigere -  andre brugere irritation på modsigelser fra mig i forhold til tråden jeg ikke synes kommer spor videre, politiske tråde der ofte kører i ren cirkel (for mine øjne) og andet eller som masser af tråde med "rate min webside" - og facebook likes til salg.,

Det er ikke en kritik af de tråde men JEG ville godt bare skjule dem så jeg ikke skulle se de samme ting hele tiden. Det kan jeg ikke. Jeg kan kun bruge SKJUL aktivt på side 1 når url hedder Amino.dk. Her kan jeg tage skjul i de ganske få  (10 indlæg) der er på den første side

 

Klikker jeg på en tråd og ser at det SLET ikke er noget jeg vil følge mere, så er skjul væk når siden refresher - og helt samme hvis jeg trykker, LÆS FLERE NY INDLÆG for at få mere end de 10 første, så forsvinder muligheden for at vælge SKJUL.

Når du Martin T skriver at man jo bare kan skjule det som irriterer så ville det være godt hvis SKJUL altid var en option - specielt hvis det var en option når man havde læst et indlæg, og syntes det bare var same-same-same. Kan den knap ikke få lov at være aktiv altid?  Her hvordan det ser ud hvis man har set et indlæg eller bedt om flere end de 10 første

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Godt initiativ John !!!!

Denne gang må du "nøjes" med 5 stjerner.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender din tråd til udviklerne.
Tak for det!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg sender din tråd til udviklerne.
Tak for det!
Tak hils dem og sig, at de tråde som det er lykkedes at slette på side et - dukker lystigt op igen kort efter på side to - når der er kommet nye nok på side 1 til at de skjulte nu ikke er mellem de første 10 på side 1, så skjul virker reelt slet ikke Stick out tongue Var lige lykkelig for at være sluppet af med et par .- men nix - de er der skam stadigt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)