Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vdr. køb på tvangsauktion

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Hej Ejendomsinvester!


Mange gange tak for hjælpen!

Det drejer sig om denne ejendom, http://www.itvang.dk/auktion/19783 og skulle bruges til udlejning.

Det er Nordea Realkredit der har lånet, og det står til en kurs 116 og kan kun indfri i obligationer.

Lånet er dog afdragsfrit.

Ved ikke om dette ændre nogle ting.

OG endnu engang tusind tak for hjælpen.

Umiddelbart vil jeg gætte på du skal regne med den løber op i minst 1.1 milion eller mere hvis der er interesseret købere,

du kan ta en snak med nodea allerede inden auktionen, for at høre om der er mulighed for du kan overtager evt lån (forhåndsgodkendelse)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den gør det har det ikke den store interesse da ejendomsmægler mener den kan sælges til 1.1-1.2 og med alle omkostninger der er forbundet med auktionen så løber det hurtigt over dette :(

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Hvis den gør det har det ikke den store interesse da ejendomsmægler mener den kan sælges til 1.1-1.2 og med alle omkostninger der er forbundet med auktionen så løber det hurtigt over dette :(

også måske ikke, kan se den har været til salg uden held i 2011 for 945.000 http://www.boliga.dk/bolig/668916/bogholder_alle_76a_4_tv_2720_vanloese
(du kan bruge overstående til forhandling, med nodea.)

dog er priserne steget, men pas alligevel på da du køber en lejlighed uden garenti og køber beskyttelse når det er på tvang.

Du skal normalt regne med 1 prioteten altid vil ha sine penge, de 100.000 som skat har pant for, vil de aldrig byde på da de så skal betale Nodea det fulde beløb 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, mange tak Jack

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke byde ind med en pris på lejligheden. Men har du tjekket vedtægterne for ejerforeningen - det fremgår jævnligt at udlejning ikke er tilladt uden ejerforeningens forudgående godkendelse.

Umiddelbart tror jeg ikke at du kommer til at sidde og byde alene, det ser jo ud til at være en fin lejlighed.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har snakket med ejerforeningen, udlejning er ikke noget problem i denne forening :)

Det tror jeg skam hellere ikke, men det er første auktion jeg er til, så tager dertil også for at se hvordan det hele fungerer :)

Jeg takker utrolig mange gange for din hjælp Ejendomsinvestor, du har været til stor hjælp 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

det er under alle omstændigheder en god ide at tage et par auktioner som "kigger" inden du skal byde. Der er formodentlig andre auktioner i morgen. De første par auktioner kan godt virke lidt uoverskuelige og går ret hurtigt når man tænker på at det er millioner der skydes af.

Sørg derfor for at have et bund solidt budget og en maxpris når du sætter dig i stolen og så lad være med at lade dig overtale af impulser under auktionen.

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad røg den op i? bare for de nysgerrige (-:

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ejendomsinvester,


Den blev solgt på første auktion til 860.000.

Havde sat mig selv på max 1 million inkl udgifterne forbundet med hele auktionen samt frigive lånet

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, skal jeg forstå det på den måde at du fik den med hjem og at vi skal sige tillykke med handelen?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)