Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp - Søger gode råd til at få skub i hjemmesiden

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Får 2 år siden fik jeg den her ide til en hjemmeside, en boligside hvor man kunne sælge selv (før boliga.dk kom med selvsalg )  og/eller dele sin bolig annonce hvis den allerede er til salg.

Siden tog sin tid at få lavet, og boliga kom med deres selvsalg-side, surt show.. nå, man nu kom min side på nettet, sidst år i november og det går/gik -fremad.. nu står det bare stille på siden, det sker bare intet, der er lang imellem ny bruger/bolig på siden.. Har endda gratis oprettelse og gratis annoncering til de første 500 der opretter en annonce, pt. er der 147 boliger der inde.
( Når de 500 annoncer er opbrugt, vil det herefter koste 0.01% pr. mdr af boligens pris, max 399,- = fx en bolig til 1.500.000 = 150,- pr mdr ) 

Jeg har prøvet en masse forskellig annoncering: Adwords, radio reklame, facebook reklamer, facebook konkurrencer, bil reklame, masser træning trøjer til familie og venner med reklame, uddeling af flyers i postkasser osv. - Spildte penge føler jeg.. ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere.

Søger nu noget hjælp, til nogle gode råd om hvad jeg kan gøre:
Flere penge til markedsføring?
Finde en partner med kapital, ideer og mere computerviden til seo osv.?
Sælge siden? hvis, hvordan og hvad kan man få? 
Føler bare heller ikke jeg kan give op, har brugt alle min opsparet penge og tid på den her side, men kan heller ikke bare sidde og se den dø ud.

Siden hedder www.boligkoncept.dk 


 

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Du har i hvert fald fået mindst en bruger mere ved at skrive på Amino i dag, da jeg lige har oprettet en annonce på din side: http://boligkoncept.dk/bolig/336-plads-udsigt-idyl-kan-bruges-som-helrshus-eller-fritidshus.html

Dine generelle spørgsmål kan jeg ikke hjælpe dig med. Det ligner en hård kamp at være oppe mod Boliga.

Teksterne på din side er ikke optimale. Jeg har ikke nærlæst dem alle, men jeg faldt over flere slå- og stavefejl på kort tid. Fx:
" herefter det koste 0.01% af boligens pris"
" fx en bolige til 1.500.000,- = 150 pr mdr"
"Når boligen er solgt skal den slettet fra Boligkoncept.dk"

Desuden er sproget flere steder ikke særlig godt, fx:
" Dette koster selvfølgelig heller ikke noget at, man har solgt boligen igennem Boligkoncept.dk"

Du linker til en tekstforfatter. Hvis han har skrevet teksterne, bør du få ham til at se det igennem - der er en del at tage fat på.

I øvrigt en rigtig flot side! Held og lykke med forretningen!


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Flot hjemmeside, kender selv til problemet. Dog har jeg kun haft min hjemmeside i en halv måned.
Men personligt hiver jeg fat i nogle kendte ansigter og får lavet en video med dem, og får dem til at ligge det ud på de sociale medier, plus jeg selvfølgelig selv får videoen osv.

Kan egentlig ikke forstå, at din side ikke er mere populær. Potentialet er der! Folk skal bare kende den.

bortset fra det, hvor har du fået lavet dit radiospot og hvad gav du for det?

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din annonce :) Sig endelig til hvis det føre til et salg.

Jeg må hellere få rettet de fejl, nogle af teksterne ha en tekstforfatter skrevet, dog ikke dem du nævner der, det er hvis mig selv.

Men tak for. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert en rigtig lækker hjemmeside du har fået smidt sammen!

Tror virkelig der skal noget kreativ markedsføring til, et eller andet man ikke lige har set før. 

For du har ihvertfald produktet.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, ja det er ikke nemt.

Ang. radiospot så er det med i den radiokampnage jeg købte, altså at få produceret et spot, det var igennem nordjyske medier.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor du siger kreativ markedsførering, så har jeg tænkt på noget der kunne være sjovt og kreativt..:

At få Magnus Millang / Jeppe K , sammen med et film hold til at lave en video hvor kan sælger selv sin bolig og bruger Boligkoncept.dk
Men hvad mon ikke sådanne en omgang tvoptagelser vil koste + leje af Magnus Millang ..
( Den vil nok blive delt mange gange på nettet, men tilgengæld måske ikke den rigtigt målgruppe den rammer )

Men kreativt . 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag!

Jeg ser du opererer i Aalborg, har du et godt netværk som kunne hjælpe dig på vej med at sprede konceptet? Jeg tænker at os nordjyder har to rigtig skarpe iværksættere i henholdsvis Jacob Risgaard (coolshop) og Mads Veiby (M1). Som jeg kan forstå har de et stort netværk og, hvis de ville støtte op om projektet ville det da helt sikkert give en god portion troværdighed. Et par anbefalinger gør underværker :-) nu ved jeg slet ikke, hvad de har af tid eller om de overhovedet gider den slags - men de virker som nogle flinke gutter. Men det koster jo intet at række ud til folk med lidt mere erfaring end en selv.

Fortsat held og lykke med det!

Mvh. Simon Størup

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode råd Simon.

Jeg vil lige tænke over det, ved nu ikke helt om man bare kan tillade sig at tage kontakt til dem, sådanne privat ( over facebook evt? )
 

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Det er en flot hjemmeside du har fået lavet til boligkoncept, og jeg er ikke i tvivl om at der nok skal være en god plads til dig på markedet for selvsalg også, men efter hvad du skriver så er siden nu ca. 6 mdr. gammel, og den har på nuværende tidspunkt genereret nogle tilmeldte boliger, så selvfølgelig er der en fremtid i din side.

Hvis du ikke allerede har prøvet det, så sæt dig ned og find frem til nogle jounalister indenfor boligmarkedet, hvis ikke de kender til din side i forvejen, så kunne det være muligt at de ville skrive en lille historie omkring den, og dermed vil der komme mere interesse omkring siden fra mediernes side og link hertil.

Eller måske skulle du se om du kunne finde en partner der kunne indgå i sitet sammen med dig, en der kunne varetage alt det omkring SEO optimering, Adwords, osv. og måske kan du finde en der allerede har et rigtig godt netværk indenfor lige netop boligmarkedet og dermed kender en masse til branchen i forvejen.

Jeg har selv et website indenfor boligsalg som jeg arbejder på når tiden er til det, så derfor ved jeg lidt omkring hvad der skal til for at folk sætter deres bolig til salg, og hvad de vælger af løsninger hertil mm.

Held og lykke med sitet.

Med Venlig Hilsen

Jan K. Nielsen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)