Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man ændre det image som éns hjemmeside har?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er lige blevet ansat på en hjemmeside som har eksisteret siden 1990'erne, og min chef vil genre have ændret kursen for siden. Det er en debatside og vores aktive brugere tæller de samme 10-15 profiler, som alle har en alder der svarer til brugerne på Nationen.

Vi vil gerne nå ud til nogle flere unge især, men er det overhovedet muligt at ændre kurs og image på den måde, på en så fasttømret hjemmeside? 

Vi vil rigtigt gerne i gang med at gøre lidt mere reklame for os selv, især på de sociale medier, men med en side som vores, er vi lidt usikre på hvor vi skal begynde og ende.

På forhånd tak for svar! :)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig kan det lade sig gøre.

Og hvis dit næste spørgsmål vil være "hvordan"? - skal du oplyse link til siden så den kan ses og vurderes af dem der vil kunne hjælpe dig.

Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, okay jeg efterlyser ikke nogen der kan hjælpe med det, jeg efterlyser redskaber til det. Der må være nogle overordnede ting man kan gør, som ikke kræver at en professionel betales for at udføre et eller andet magisk trick på siden.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

redskaber til hvad? Er det en html side eller et cms - eller måske noget der er lavet i et "gør det selv program" på en webserver! Måske skal du have fat i php eller css eller noget helt tredje. Det er ikke til at sige før vi kan se hvad du taler om.

Men du har ret - for at undgå en professionel tilgang, findes der et værktøj - faktisk rigtig mange værktøjer.

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oline,

Svaret til din overskrift er Ja. Det vil muligvis kræve et redesign af hjemmesiden rent grafisk, og måske en opdatering af "mekanismer", dvs den måde brugeren benytter siden på. Der kan være mange ting - men nu har jeg ikke set siden, så kan ikke rigtig sige noget specifikt :)

God vind

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, yes, og alle de ting er nemlig færdigrenoverede til juni ca. og når det så er gjort, så vil vi jo helt gerne undgå at det bliver det samme som nu. Derfor efterlyser jeg lidt nogle metoder til at ramme nye brugere gennem sociale medier. 

Det er som sagt de samme 10-15 brugere der er aktive derinde, og fordi den lille kerne er så ihærdige er jeg bange for at de kan skræmme potentielle brugere væk efter meget kort tid. Hvis der er nogen der måske har stået over for samme problem, må de meget gerne dele ud af deres erfaring om problemløsningen! :)

Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt der har med programmering af siden at gøre er ordnet. Det er som sagt en side der har eksisteret i over et årti, derudover bliver siden renoveret med slutdato i juni, så den er mere eller mindre ugenkendelig igen (selvfølgelig lidt overdrevet), dét jeg efterlyser er markedsføringsmetoder fra nogen der har styr på sociale medier, og ved hvor og hvordan det er smart at slå til, så vi kan få vores nyrenoverede side ud til flest muligt - gerne unge.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - nu forstod jeg først rigtigt. Det må du undskylde, men fik altså dit indlæg helt galt i halsen.

Held og lykke med det!Smile

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed er også at oprette en social media strategi hvor I ligger alt indholdet på online services.
slideshare, youtube, facebook side, google maps og f.eks. pinterest og derefter samlinger det i http://www.iflowr.com/?pro=oK0e0UoeAO
 
slideshare ti PDFl dokumenter som skal opdateres løbende, overvej indhold
youtube for at fortælle om deres produkter og services
facebook side til at oprette opdateringer med USPérne og hente dem via EMBED
pinterest evt. for at tiltrække målgruppen kvinder?
Der er nok ca. 2000 andre.
Måske lave noget kinetic typografi animation med voice over, eller bruge sparkol
Det hele kan man lære meget mere om på iflowr.com

Det er også muligt at fjerne den lyserøde top og ligge det hele på et domanenavn.
Samlinger på iflowr anvender open graph, hvor du kan vælge hvilket link og billede
der skal komme på, når nogle deler siden over facebook.

for et mindre beløb er der både 100 samlinger med domains tilknyttet.
Men 3 samlinger er gratis. 


 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)