Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress og woocommerce

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasLeopold:
Jeg bruger AVADA theme


Der er lavet shop-oversigter til skabelonen, så jeg undrer mig over du overhovedet vil sætte produkter ind i en oversigt selv. Så vidt jeg kan se, har Theme Fusion i øvrigt også support på deres themes. 
http://theme-fusion.com/avada/shop/ 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Der er lavet shop-oversigter til skabelonen, så jeg undrer mig over du overhovedet vil sætte produkter ind i en oversigt selv. Så vidt jeg kan se, har Theme Fusion i øvrigt også support på deres themes. 
http://theme-fusion.com/avada/shop/ 

Jeg er ikke så prof til wordpress, så jeg er ikke helt med på hvad du mener. Altså, det jeg ønsker er, at det for læseren skal være overskueligt at se produkterne løbende som man læser artiklen, hvis du forstår :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser indlæg, ønsker man tre produkter indsat i tekst indlæg i Wordpress, som så linker ud til produktet på shoppen.

Som her:http://trendy-girl.dk/hvorfor-du-skal-vaelge-oekologisk-haarfarve/

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Ja, nu fandt jeg det. Det er et blogindlæg. 

De er faktisk ved siden af hinanden herfra, så det har nok noget med din skærmstørrelse eller browser at gøre, men du bør også undgå at installere et plugin til det, når Avada allerede har lavet kolonner:
http://theme-fusion.com/knowledgebase/avada-shortcode-list/

Okay jeg har ikke kunne finde de kolonner, og kan jeg heller ikke i det link? Ved ikke helt hvad det er jeg skal lede efter? :) Du må meget gerne tage et printscreen, og sende det her, hvis du vil :) 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overskriften:

Column Short Code

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:

Overskriften:

Column Short Code

OKay mange tak for det! :) 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasLeopold:
OKay mange tak for det! :) 


Velbekomme :-)

Husk også at deaktivere og slette det plugin til kolonner, da det i bedste fald gør hjemmesiden tungere at loade når temaet i forvejen har kode til det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Husk også at deaktivere og slette det plugin til kolonner, da det i bedste fald gør hjemmesiden tungere at loade når temaet i forvejen har kode til det.

Mange tak for tippet. Jeg vil lige pusle lidt med det, så vil jeg se om det kan blive rigtig godt :D

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja en af de mest hjælpsomme på Amino er denne Gita Street   Yes

Og tænk hun sidder gratis og øser ud af sin store viden.

Og oven i købet med en PM'er til undertegnede, som reaktion på det lort jeg lige har fået leveret, af en anden aminoer.

Vedkommende har dog været å klog og fjerne sit link i min fooder på www.raad-mal.dk og www.raad-mal.com

Da vi ikke må hænge folk ud på Amino, gør jeg selvfølgelig hellere ikke. Men man er velkommen til at kontakte mig på info@raad-mal.dk for yderligere informationer. Ligesom man kan sende en PM'er til mig.

Ja jeg har henvendt mig til vedkommende forinden dette. Men har ikke fået noget respons indtil videre, og forventer det såmen hellere ikke.

Men det kan være Trustpilot vil høre om min oplevelse, med en IT klamphugger.

Det kan være de klamphuggere, der sidder herinde og oven i købet tager sig betaling for deres lort No,  de pådutter os andre uvidende, måske lære af.

Når de endnu ikke har fået opgaver fra freelancer, og dermed kunne rates derinde.

Og selv om man har betalt det hele, og det er lovet færdig forlængst, udebliver disse ydelser.

Ja vi begyndte så men "først den 5. november 2013". Og nu skriver vi 6. april 2014.

Og man kan begynde foran med en ny.

Bør nok søge væk fra Amino.

Et godt råd betal aldrig før du er tilfreds, og bed om referencer forinden dit samarbejde med den nye "åbenbaring" fra Amino - FØJ !!!!!!!!!!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)