Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg bedst op?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 29. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med handelsuddannelsen, som jeg afslutter til sommer.

Jeg går meget op i min træning, og at det træningstøj jeg har er smart og ikke koster mange penge, men synes ofte det er svært at finde noget på nettet.

Derfor går jeg med en lille drøm om at starte min egen webshop, hvor det vil være muligt at købe træningstøj til overkommelige priser.

Jeg er helt ny indenfor området om at starte sit eget, og ved derfor ikke hvordan jeg skal starte op bedst muligt.

Jeg ønsker ikke at smide en passe penge i noget jeg ikke ved om vokser, og derfor tænker jeg at starte ud i det små. Jeg er aktiv på min egen blog, instagram og nogle sider på facebook som omhandler træning.

Hvad er jeres råd om, hvordan jeg skal starte op på den bedste måde?

Jeg har en ide om hvordan tøjet skal være, men har ingen ide om hvor jeg skal søge leveranddør og designer, som ikke koster "kassen".

Håber i er klar på at hjælpe mig i den rigtige retning :)

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sandra, 

GLEM DET! Der er så hård konkurrence derude at en "hobby" projekt aldrig vil udvikle sig til andet end en "hobby" projekt. 

Du skal satse alt + kapital i det, for at overhovedet have en chance for at blive noteret af markedet. 

Dagens gode råd - LAD VÆR!! medmindre du går ALL IN!  - for din egen skyld. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

du bliver nød til og kigge evt. konkurrenter ud se deres priser, deres service også ligge dig et sted som skiller dig ud fra konkurrenterne og det skal ikke kun være prisen. Derefter ville jeg finde ud af hvor tøjet kan produceres, hvem der kan være din leverandør osv.

Du skal nok ikke forvente nul konkurrence, og om det kan komme til og vokse og du kan leve af det er der ikke så meget andet og gøre end prøve det af og knokle hårdt for det og tro på det, jeg tror på alt kan lade sig gøre vis man går 110% efter det.

vh Jacob Dalgaard

Fra Give
Tilmeldt 29. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over at konkurrencen er hård, og det skal den være!
Men der hvor jeg vil skille mig ud, er ved billigt tøj, og ikke bare "kedeligt" træningstøj. Jeg har en anden ide som ikke er på markedet, men som jeg gerne vil holde for mig selv og tror på!
Min tanke er at starte op i det små, og mærke markedet, og når der kommer lidt penge ind, så gå all in!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)