Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan kunder betale med Paypal uden at logge ind

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino jeg står med et problem vedr. Paypal.

kan man ikke få kunder til og betale med kort uden de skal logge ind på Paypal ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MarkBorregaard:

hej Amino jeg står med et problem vedr. Paypal.

kan man ikke få kunder til og betale med kort uden de skal logge ind på Paypal ?

Hej Mark.

Dine kunder behøves ikke at have en konto hos paypal for at kunne købe på din webshop. Som du kan læse her, så har Paypal udtalt sig om at det er muligt at checke ud, uden en paypal konto. Det er vidst et styk tid siden de annoncerede den nyhed.

Jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvor du skal ændre for at det kommer til at virke. Men jeg ved ihvertfald at det er muligt. 


Held og lykke med det!

God weekend! 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Det er muligt - fx på min webshop. Hvilket shopsystem er det og hvorledes tilgår du PayPal?

I begyndelsen kunne jeg heller ikke få det til at fungere og årsagen var, at jeg tilgik PayPal via et Quickpay-modul. Løsningen var at installere et PayPal-modul specifik til shopsystemet og herefter fungerede det fint. Du kan dog ikke få en løsningen, hvor brugeren direkte sendes til et "indtast kortoplysninger"-billede, da dette kræver et Pro-abonnement, men kan kun fås i USA. I stedet fremkommer et "Log ind"-billede og herunder er der mulighed for at vælge "betal uden at logge på".

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Faran Mahmood:
Du kan dog ikke få en løsningen, hvor brugeren direkte sendes til et "indtast kortoplysninger"-billede, da dette kræver et Pro-abonnement

Det kan du nu godt :-)

Jeg har haft en Woocomerce løsning med et Paypal plugin, som sendte kunden direkte til kortindtastning. Jeg brugte Paypal Express
Det kan også gøres gennem Shopify og Paypal Express

Nu skriver trådstarter desværre ikke hvilken shopløsning han bruger.

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en video om hvordan man betaler med alm. betalingskort via PayPal på min hjemmeside. Det er nok kun den sidste del af videoen der er relevant.. :-)

<div id="fb-root"></div> <script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/da_DK/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>
<div class="fb-post" data-href="https://www.facebook.com/photo.php?v=10200131186862206" data-width="466"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href="https://www.facebook.com/photo.php?v=10200131186862206">Opslag</a> af <a href="https://www.facebook.com/Alldeadinside">AllDeadInside</a>.</div></div>
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige med et andet link...

https://www.facebook.com/photo.php?v=10200131186862206&set=vb.197445120403394&type=3&theater

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej dennis Big Smile

må jeg spørge hvordan du fik indstillet din paypal til dette ? :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke at din PayPal skal være opsat til noget. Altså jeg har bare standard indstillinger og det fungere på min webshop. :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)