Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket land driver jeg bedst onlinebusiness fra?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at rejse udelands, ihvertfald i en årrække, og vil leve af online-virksomhed. Dvs. rent teknisk set kan jeg drive min forretning hvorfra i verden det skal være, bare der er internet. Derfor handler mine krav til stedet mere om personlige holdninger og komfort end det egentlig handler om driften af forretningen.

  • Jeg kan godt lide at snakke med folk og jeg er nu engang bedst på Engelsk ... jeg er med på at jeg hurtigt lærer en nyt sprog, men det er vigtigt for mig at folk - eller ihvertfald størstedelen - kan tale og forstå Engelsk.
  • Sol og varme er rart - Der må gerne være vilkår og omstændigheder der gør at man kan ligge og dase ved / i en pool når man ikke lige sider og arbejder.
  • Tilgængelighed og skat, jeg vil gerne lovligt kunne eje og drive mine forretninger i landet. Jeg har absolut intet imod at betale Skat, men jeg vil have noget for de penge jeg betaler - en ting jeg ikke rigtig syntes er tilfældet herhjemme, så det skal være nemt for mig at rejse til landet og starte min egen forretning, og slipper for at betale dansk skat. Derudover skal almindelige ting som sygeforsikring/(tand)læge besøg o.l. være tilgængeligt  
  • Transporttid ... det er ikke afgørende men det er vigtigt for mig at jeg kan rejse hjem og besøge familien og vennerne en eller to gange om året, og det må også gerne være muligt for dem at besøge mig en gang eller to - af denne årsag har jeg seriøst overvejet blandt andet det sydlige England.
  • Er der andet jeg simpelthen ikke kan undvære?
Hvor ville i tage hen og hvad ville i fokusere på?
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig ville jeg som du selv nævner kikke lidt mod England, deres selskabsskat er ikke så slemt (Har jeg hørt) Jeg har også hørt at Holland kunne være en mulighed. men har ikke læst og hørt så meget om Holland.

Sverige har jeg selv tænkt en del på grundet jeg har familie der over... skatten er mindre og det er selskabs skatten også. der bare det at man skal betale for de fleste lægebehandlinger.

Men håber du finder et land der vil være noget for dig og din virksomhed

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale Portugal.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tedros:

Jeg kan varmt anbefale Portugal.

Interesant, hvorfor? Fortæl lidt mere? :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil også gerne anbefale Thailand - selvom det ikke er lige sjovt at sidde 12+ timer i flyveren hver gang.

Billig og fantastisk mad, samt sol og varme er i hvert fald garanteret i Thailand - du kan virkelig få meget for meget få penge.

Spanien er også et godt bud. Klart dyrere leveomkostninger end i Thailand, men du er kun et par timer fra Danmark, og der får du ligesom Thailand rigeligt med sol og varme. Skatten er - sidst jeg tjekkede - relativ lav, men du skal vist betale en del for deres offentlig sygesikring (Seguridad Social). Derudover slipper du for problemer med visum i Spanien, da de er med i EU.

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skat i Spanien er 25%

Der er lempede vilkår for udenlandske iværksættere i Spanien. 

Offentlig sygesikring (Seguridad Social), som er fradragsberettiget, er 52,06 EUR de første 6 måneder... 

Kilde: https://www.facebook.com/SelvstaendigeDanskereSpanien?ref=hl

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Johansen:

Offentlig sygesikring (Seguridad Social), som er fradragsberettiget, er 52,06 EUR de første 6 måneder... 

Det var en del mindre end da jeg sidst kiggede Smile tak for info Dennis.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thailand! :)

Lækker mad, billige leveomkostninger og dejligt folkefærd. Desuden er der massere danskere derude, herunder flere amino'er. 

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Syditalien eller Sydspanien.

Lav skat, varmt miljø, varme rare mennesker, lave leveomkostninger i forhold til Danmark.

Og du er i EU, og kun et par timer fra Danmark.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)