Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stress eller ikke stress -valget er dit. Gratis forløb tilbydes af Mit Sanne Jeg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Til alle amino brugere

Stress eller ikke stress – Valget er dit. Gratis forløb tilbydes én Aminio-bruger.

 

Medio oktober bliver jeg Certificeret Stresscoach v/Bjarne Toftegård www.forebygstress.dk. I den forbindelse vil jeg tilbyde én Amino bruger et gratis forløb Stress eller ikke stress – valget er dit. Geografisk er det uden betydning hvor du bor, da forløbet nemt kan foregå pr telefon. Under forløbet lærer du:  
  • At forstå stress
  • Være opmærksom på din egen stress
  • Komme af med din nuværende stres
  • Forebygge fremtidig stress
 Forløbet indeholder 7 sessioner á ca. 45 min. varighed. De 5 første sessioner foregår med en uges mellemrum, og de 2 sidste sessioner med ca 14 dages mellemrum. Du skal være indstillet på at komme af med din stress. Kun du kan gøre det, jeg hjælper dig gerne, så du kan nå dit mål: at få et liv uden stress. Du kan evt gå ind på www.forebygstress.dk og tage en stresstest. På siden kan du også få yderligere info, om hvad stress er. Kort kan jeg fortælle at:Stress er en hormonel tilstand, som kan ramme os alle. Lidt stress er godt, men meget stress og stress i længere tid, forringer din livskvalitet og er skadeligt for dit helbred. 

Dette tilbud gælder efter ”først til mølle princippet”

Kontakt mig på mobil: 20989122 eller mail: se@mitsannejeg.dk

 

 Rigtig god stress-fri weekend til jer alle Venlig hilsen Sanne Holm JensenCertif. Coach 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i dette sammenhæng forslå at man køber bogen "Stress eller ikke stress  " af Bjarne toftgård... Den er rigtig god og nem at bruge.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit indlæg.

Det er bla. med i forløbet at vedkommende bliver bedt om at købe bogen.

Så der skulle gerne være "styr på hele".....Smile

 

Venlig hilsen

Sanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Stress eller ikke stress -valget er dit.

Jeg har fået en Amino der ønsker at gøre brug af mit tilbud. Til jer der nåede at skrive forgæves vil jeg sige tak for interessen. I er altid velkommen til at kontakte mig for et forløb, dog ikke gratisSmile

Fortsat godt weekend til jer alle

Venlig hilsen

Sanne Holm Jensen

Certific. Coach

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)